-
3.3.2016 od Dzavny
Zdravím, mám problém s mojí R1 2006. Při otáčkách zhruba do 4 tis. se motorka jakoby dusí, když s plynem člověk hodně zašmrdlá může i úplně chcípnout. Při jízdě se to chová tak, že dáte full gas a ono se to začne pomalu sbírat, dusí se to, cuká se to a až nad zmiňovaných 4.tis. vás to vystřelí z trenek.
Motorku mam asi 2 mesice uz jsem ji tak koupil. Nechal jsem tam vyměnit svíčky, vyměnit vzduch.filtr, vyměnit olej a koupil jsem laďáky včetně mezisvodu Scorpion. Myslel jsem, že se motorka s original vyfukama bude dusit, protoze je tam delanej powercommander a buhvi co jeste. Nicmene problem přetrvává, dám ji znovu do servisu, ale zajímá mě, jestli někoho nenapadne čim by to ještě mohlo být.
Osobně si myslim že nezavírá přívěra ve vyfuku, asi bude trvale otevrena a to si nerozumi s nizkyma otackama. Anebo elektronika??
Prikladam video pro lepsi predstavu:
Díky za rady a sorry za takový sloh
-
3.3.2016 od OzzyVanHelsink
R1 2006 má samodiagnostiku, takže můžeš zkontrolovat co funguje a co ne (přívěra, střiky, atd... a úplně na konci je i souhrn chyb, když tam nějaký jsou). Jak se tam dostaneš a jak se ovládá najdeš v manuálu. První co mi příjde divný, je signalizace přeřazení na 7tis. Mě to ukazovalo kolem 12tis.
-
3.3.2016 od Dzavny
Díky za radu
Žádnou chybu mi to ale nehlásí.. Ta oranžová kontrolka co svítí na videu je rezerva.. No a co se tyce signalizace prerazeni, tak ta se da nastavit od 7 do 15 tisic i jestli ma blikat nebo svitit porad, to jsem si jeste neprenastavil..
-
26.4.2016 od parker73
zdravim,me to same delala moje R1 z 2001. Mam tam ale karburatory a musel jsem je nechat vycistit..byli zaprasene a komplet vymena jehel a trysek.....
-
26.7.2017 od dracan
cus. Trochu pozdě ale přece. Je to normální.Do 4 tis je to mrtvola. Nech zahřat motor a pak vylad volnoběh.