Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | x |
- zvuk Ducati Desmo V2 vzducháče, charakteristika
- nízká hmotnost
- pěkné zpracování detailů, některá tech. řešení, materiály
- dostatečný výkon
- standartně olejový chladič
- průměr předních vidlic
- Dakar historie
- jen 5 kvaltů v převodovce, 6tka opravdu chyběla
- péra v předních vidlicích, nenastavitelnost
- má benzínové čerpadlo
- lomcování při přechodu zavřený plyn - chci trošičku přidat (asi spíše vlastnost V2+karburátory)
- olejový chladič měl standartně mít termostat, nebo alespoň ruční kohout + teploměr oleje (motor se děsně dlouho ohřívá/neohřeje nikdy za chladnějšího počasí)
- výkonu chvílemi už trochu chyběl
Moje úpravy |
- padací rámy |
---|
Motor
Zvuk | |
---|---|
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | v normě |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spolehlivost |
Obecné
Moje závady | - hůře startovala - "mlácení" řetězu - klouzání spojky - předek takový nejistý (ačkoliv solidní průměr originál vidlic), mizerné utahané pružiny, možná vůle v krku řízení? - žrala olej (ale v normě) - začla téct jedna přední vidle - upadlo a ztratilo se víko zamykacího kastlíku v plastu z boku pod sedlem |
---|---|
Použitý spotřební materiál | x |
Cestování
Možnosti uchycení zavazadel | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Pohodlí jezdce |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Terén | |
Sport | |
Město |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Těsnost tlumičů | |
Typ rámu | ocel, kyvka hliník kartáčovaný |
Sport
Použité pneumatiky | Mitas E-08 |
---|