Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 345000 |
Klidný motor, do terénu výhoda, když je potřeba, tak krásně driftuje, postoj ve stupačkách se zvýšenýma řidítkama je super ..
Pomalé průjezdy, bude to chtít o 1 zub menší sekundár,
při pomalých průjezdech je nutno spojkovat, zvyk z Transalpa, kdy se dalo jet krokem a ono se to vždy nějak posbíralo..
Moje úpravy |
Dokoupen hlavní stojan, výroba OEM, lehce upraveny origo kufry |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.8 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Servisní síť | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Moravamotors .. špička.. rozumí svojí práci.. |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 360 km |
Obecné
Moje závady | 15000 km - odešlo ložisko zadního kola .. ( výměna SKF) 15500 km - levý přední tlumič teče - oprava 1000,- kč |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Prozatím nic .. vše originál, akorát nové pneu.. komplet Mtas E07 .. univerzál na cestu i do lehkého terénu.. |
Sport
Použité pneumatiky | Koupeno s TKC 90 , momentálně Mitas E07 |
---|---|
Použité destičky | Origo Nissin |
Úpravy podvozku | Tak po roce v sedle jsem došel k názoru že podvozek je na mých 110 + kilo trochu měkký, hlavně při rychlejší jízdě ( 90+) po rozbité šotolině, kdy šel občas ve výmolech na dorazy.. Tak jsem na všech seřizovacích prvcích kliknul o dva kliky nahoru .. a prozatím jsem spokojen ( jak útlumy, komprese, tak i pružiny jsem přitvrdil oproti originál nastavení) |