Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 135000 |
Krásný, hbitý stroj s dostatkem výkonu.
Bezklíčkový přístup.Pro
Úložný prostor pod sedlem.
Velký originál kufr s bezklíčkovým přístupem.
Pro vyšší postavy nemusí být dost dlouhá (obzvláště sedlal-li před tím biker něco většího - třeba BMW C650).
Při vyšší váze nebo ve dvou je obzvláště při jízdě do prudšího kopce znát, že 300ccm motor je na limitu.
Na to, že se jedná o poměrně mladý model (2018-2020) není možnost propojení s telefonem.
Analogový kokpit. Sice s displejem, kde se zobrazují údaje o cestě (odo, spotřeba, dojezd, atp), ale digitál, kam lze promítnout např naviaci, to zkrátka není.
Moje úpravy |
Montáž vyššího plexi (následně vráceno zpět původní), montáž držáku na navigaci / telefon. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3.3 |
Variátor |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Servisní síť | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Zkušenosti se servisem | Moto Anex v Děčíně - individuální, velmi přátelský přístup - mohu vřele doporučit. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla |
Obecné
Moje závady | Někdy nešlo vyklopit víčko nádrže - v servisu něco zabrousili, od té doby v pohodě. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Nevím - jen dvakrát garanční servis, jinak nic. |