Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
fenomenalni vykon na svou dobu
stabilita ve vysoke rychlosti rovne a v tahlych zatackach
charizma 30 let stare motorky
kritizovat slaby podvozek a jine dobove vlastnosti, ktere se z dnesniho pohledu mohou zdat jako chyby by bylo mimo misu, porovnejme si to s Jawou.
Ale v cem nevynika jsou napriklad kratky utazeny zatacky - dlouhy rozvor
vysoka hmotnost (poplatna dobe)
Moje úpravy |
lak zpet do puvodnich barev |
---|
Motor
Zvuk | |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spotřeba oleje l/1000km | podle stylu jízdy |
Brzdy |
Cestování
Dojezd na nádrž | 150-300 |
---|
Obecné
Moje závady | vypadnuty nahon tachometru praskly nahod tachometru praskly druhy nahod tachometru poskozene lozisko na klice - treti valec - ostatni loziska OK vodni pumpa plus neureko minizavad po rekonstrukci, proste nez se po remontazi vychytaly mouchy |
---|
Podvozek
Typ rámu | ocelový prostorový |
---|
Zázemí
Zkušenosti se servisem | GPZ 1000RX je klasicky japonsky 4valec, jednoduchy motor pro sikovneho mechanika s dobrym pristupem. I kdyz spoustu veci japonci dnes resi jeste jednoduseji, coz prodrazuje servis zvysenou casovou narocnosti, kdy si nektere dily, ktere po 30 letech uzraly na repas vyzadaji rozhodit pulku motoru |
---|