Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 41900 -3% |
Spolehlivý pracant, který mě nenechal nikdy ve štychu - kromě toho že mi došel benzín :-p
Spotřeba i po výměně variátoru a stálého držení plného plynu nejde přes 2,6l.
Asi jen špatně vymyšlený prostor pro baterku, kdy se baterka v prostoru klepe a dříve odchází.
Vydrží ty otřesy tak dva roky, takže u další baterky nutnost utěsnění.
Moje úpravy |
Po asi 9 000km už mi došly nervy s plížením se do kopce menší než malou rychlostí, takže nákup a montáž sporotvního variátoru, kevlarový řemen, plus nutné seřízení. Do kopce po úpravě okolo 40 v hodině rovinka 60-65 a z kopce s větrem v zádech jsem tachometr položil na doraz :D |
---|
Cestování
Dojezd na nádrž | 200-250km |
---|---|
Pohodlí jezdce | |
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla |
Obecné
Moje závady | Levé těžítko na řiditkach - odlezlý chrom, jinak bez vad. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 2.6 |
Variátor | |
Spotřeba oleje l/1000km | neměřitelné |
Podvozek
Možnost nastavení |
---|
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servis probíhal pouze v ročních intervalech, takže pohoda. Při jednom servise se ještě pořešil varec. Teď už běžný servis dělám sám a v klasickém pouze seřízení ventilů apod.. |