PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník špilas
Vloženo 25.7.2009
Aktualizováno 20.5.2014
Zobrazeno 5 770x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Hodnocení motorky
Nalezeno 27 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Zatim urcite spolehlivost oproti MZ - tam to bylo porad neco...1000 maličkostí a porad dokola.

Druhý dech 6500-10000 ot/min...to je neco uzasneho

Vetsi zadni guma - uz to tak strasne neplave po vyfrezovane ceste a vetsi komfort pri prejizdeni nerovnosti

Slabé stránky

Zdá se ki ze kdyz mam povolenou plynovou rukojet a pomalu...velice pomalicku pridavam plyn, tak najednou CUK a motorka jede.Průběh pridavani plynu a zabírání je nerovnomerný - na zacatku je hrozne velký cuk, pri jakékoli zarazene rychlosti. Podotykam, ze to nema nic spolecneho se spojkou. Slysel jsem, ze to muze byt spatne serizenymi karburatory.

Moje úpravy

Zatím žádné,ale asi jedna bude - vadí mi rozměr zrcátek oproti MZ251. Jsou menší a hlavně zvětšovací. Kdyz za mnou jede auto, tak vidim jenom jeho chladič a nic víc - proste malý úhel pohledu. Chromová kulatá co jsou na GS k dostani jsou moc pekna, ale hranaty mi prijdou praktictejsi. Mozna si necham vyriznout jenom sklo, pokud mozno trochu vypuklé.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4.5
Spotřeba oleje l/1000km 0,1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Dvojitý kolébkový. Nemám zkusenost s vetsimi motorkami. Fichtl mel rám normální.MZ 150 mela rám staveny akorát na svou váhu a manévrovatelnost. MZ251 - tam mi rám prisel poddimenzovaný...jakoby 150tkový. Vlnil se...pri uhybnem manevru pred vymolem na silnici to bylo znat nejvic...a to nemluvim o jizde se spolujezdcem. Takze GS zatim nejlepsi..neni se cemu divit

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž teoreticky 377km

Obecné

Moje závady Závada, která se projevila na ceste domů z koupi na odpocivadle na dalnici, se ukazala jako chytrá věc. Nastartoval sem a kdyz sem kopl jednicku motorka zdechla. nekolikrat za sebou. Pak jsem zjistil, ze sem mel dole stojan a tim padem byl zaply bezpecnostni okruh proti rozjeti. Toto MZ nemela a vubec sem ani nemel tuseni, ze neco takoveho existuje:)


TOPlist