Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 19000 |
Obratnost. Vskutku neuvěřitelná.
Trošku mi vadí míchání oleje do benzínu. Na tohle je lepší čtyřtakt
Moje úpravy |
Namontoval jsem plexisklo, je nové a vyšlo na 3000 Kč, pak přišly kufry. původně jsem zkusil je vyrobit z kanystrů, ale pak na Aukru byly tyhle jako na míru za 1000 Kč. Nakonec jsem sehnal mlhovky ze Škody 100, ještě zabalené v originálním obalu za 300 Kč. Kvůli držáku plexi jsem musel rozšířit řidítka asi o 6 cm. A koupil jsem nový přední blinkry. Ta fotka je ze zimy, kdy jsem to jen tak nasmolil a vyfotil, teď je to už lepší, třeba šrouby co drží přídavný světla... |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Páteřový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Nabídka doplňků |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 400 |
Obecné
Moje závady | Jen při koupi mě po pár km začala prokluzovat spojka a trochu mi vylágrovala kužel. Dal jsem to do servisu a mám už 3 roky pokoj. Motorka je velice zachovalá, má spoustu původních dílů a asi moc nejezdila. Jedenkrát mi zazlobila elektrika, ale byla to jen volná pojistka a kontakty. Ale vždy dojela až domů. Závady jsou zanedbatelné a lehce řešitelné doma. Naposledy jsem měnil regulátor napětí, je tam elektronický na Škodu 120. Jinak klasická údržba, komplet řetězovka a gufero pod řetězovým kolečkem. Motorka rozhodně není žádná leštěnka, schválně nechávám stopy po opotřebení, i když to na fotkách nevypadá. Musí být vidět, že jezdí a že to není jen paráda do vitríny. |
---|