nenápadná, nenáročná, obratná a pohodlná motorka, která má něco, co nový stroje nemaj - naprostej ideál!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 X: nepříjemný posez na třísla, těžiště pocitově vysoko, není tak univerzální
Honda NC 700X: protože jsem si sedl na bawora...je celkem fajn, jen postrádá kouzlo a má omezené použití
Suzuki DL 650 V-Strom: pořádný kus motorky, horší manipulace - těžká jako kráva
Honda XL 650V Transalp: nedostatečný výběr na trhu
První dojmy - Po nasednutí v prodejně jsem si připadal, že je navržená přímo pro mě (něco jako jawařský kejvačky). Po bleskurychlém nastartování jsem si říkal, že volnoběžným projevem silně konkuruje sekačce, po zařazení jedničky mě překvapilo takové to "cvaknutí" , po rozjezdu mě příjemně překvapil zátah z nízkejch otáček a v 80sáti jsem už hledal 6tku... po zkušební jízdě bylo jasno :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi s rozumem, protože se jedná o naprosto předvídatelný stroj, který vytvoří úsměv na tváři snad každému, kdo touží po stylovém a pohodlném ježdění - ideální pro dva :-)
Doplňky na motorce - vyšší Givi plexi, tlustší gripy, závažíčka, plotna monokey, kufr Givi maxia (v pohodě na dvě helmy), tankvak Lojzo (nepostradatelný), redukce zásuvky z din na iso, padáky bartus a další... a samozřejmě, že to má něco, co choperáci neznaj - krom pohodlí i hlavní stojan :D ... momentálně poptávám laděný Creptus (přece jen origo koncovky mají cca 13kg a jedna laděná 3kg)
Recenze
Mám ji již přes rok a mohu říci, že není na rychlé dálniční přesuny (i když ve dvou s kufrem 150 jede v pohodě), je to spíše na takové ty klikaté a rozvlněné okresky, polnaček k hradům nebo k rybníkům se to nebojí, do terénu je škoda takhle zachovalej stroj brát (k 18.8.2015 najeto cca 18tis), je to nádherný a pohodlný svezení. Rozhovor s jedním "tatíkem" na 12nácce, který vzpomínal na nízkou spotřebu, (kterou potvrzuji, nikdy jsem se nad 4l ani ve 2 nedostal) a na její lehkost... následně nám s neplánovanou otočkou na louce předvedl, jak se 12náctka obtížně zvedá - mě přesvědčil ve správnou volbu v podobě menšího a hlavně lehčího! Po roce mohu říci, že největší šrámy motorky schytají v garáži při manipulaci, přeci jen omezený prostor vedle auta... a jako vášnivý turista jsem přeskou turistické obuvi od začátku nevědomky odíral levý dekl, který je kvůli spojce více vystouplý, takže jsem to elegantně vyřešil tím, že v místě doteku jsem nalepil šedou pásku. Dokonce jsem se setkal se "závadou nedržení volnoběhu po startu" a hle... podobný blbosti jako kalibrace plynu atd... a hle, on stačí jednoduchej trik, prostě po otočení klíčku chvilku počkat a až zhasne kontrolka chlazení, tak nastartovat - jak prosté - snad jsem touto informací ušetřil chvilky trápení ostatním. Jo a při dálničních rychlostech je přední štítek nedostatečnej, rve to docela hlavu! Momentálně postrádám jen laděný výfuk, přeci jen mám pocit, že originál výfuky příliš tlumí...uvidíme, co seženu, poohlížím se po Creptusu a ta především ušetřená váha snad bude taky znát Bohužel kvůli časovému vytížení se ji nedostává moc času (práce, barák, práce...), prodal bych jen za dobrou nabídku nebo v případě rodiny na cestě, což může být brzo, ale to snad ještě chvilku počká PS: chápu, proč tyto stroje používá Švýcarská armáda = jsou nejlepší!
Pěkný géeso, ať slouží
Naprosto v pohodě ve 2 (rozhodně napatříme k tlouštíkům) i s stou Giwinou , podle mě by šla ještě víc, ale člověk se o ten kufr pak bojí a hlavně tydle stroje nejsou na velkou ryhclost - přeci jen vyšší stavba = nepříjemné poryvy větru
taky ji mám a potvrzuji...ve dvou s plnejma kuframa 150Km/h...
Cau,BMW 650 GS JE BEZPOCHYBY SKVELY MOTOCYKL.KAMOSKA HO MELA A NEMELA S NIM JAKYKOLIV PROBLEM,TAKZE NIC PROTI TADYTOMU MALEMU BAWKU ,ALE 150 KM/h ve 2?TO JSI UPADL NA HLAVU.NEMYSLIS?