Na cestu po městě do práce a do garáže pro TDM naprosto optimální.
První dojmy - Lehká a obratná. Maximálka do 100 km/h je do města obstojná. Mínus je hrb, který rozděluje sedlo, protože dost zavazí.
Motorku bych doporučil pro - Na jízdu po městě do práce/školy skvělé.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi, zadní kufr na helmu.
Průměrná spotřeba - 2.20111 l/100km
Recenze
Pořízeno na cestování do práce, drobné nákupy a na cesty do garáže, pokud pojedu na TDM. Přeci jen má o dost lacinější provoz než auto. Do městského provozu optimální. Díky variátoru je řízení velmi jednoduché. Potěší duální systém brzd. Po seřízení brzdí obstojně.
Výkon je do města dostatečný. Kličkování kolonou mezi stojícími auty je bezproblémové. Jen občas pozor na zrcátka Na mětstkém okruhu, kde je maximálka 80km/h, to již není na nějaké předjíždění, ale tempo aut stíhá, takže za brzdu provozu nejsem. Na dálnici bych si s tím ale netroufnul
Start/stop systém je velmi zajímavý, motor nemá problém okamžitě naskočit a vyrazit z křižovatky.
Neměl jsem možnost vyzkoušet standardní plexi, ale to zvýšené (originál Honda) je skvělé. Poskytuje obstojnou ochranu. Stejně tak nohy jsou v případě nepřízně počasí v suchu.
Podsedlový prostor je docela velký. Inzerované 2 helmy sice nevím jak bych tam nacpal (možná se počítá se dvěma skútr helmama, 2 itegrálky se tam nevejdou), ale jinak nějaké místo tu je. V kombinaci se zadním přidaným kufrem je to OK. Potěší i schránka v přední kapotě, kam se vejde např. zámek na kotouč.
Jediné, co mi chybí jsou hodiny. Ty už mají novější PCX ve standardu, ale ta moje ne. To by se ale mělo dát celkem jednoduše pořešit na eBay.
Po roce používání naprostá spokojenost a PXC mohu jen doporučit.
Jak říkáš, do města je skútr ideální. Posílám 10b.