Po MV Brutale 910S jsem hledal něco podobně dravýho a ovladatelnýho :)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: Žádná nebyla
Triumph Speed Triple: Vyšší pořizovací cena
KTM 990 SuperDuke: Žádný nebyl
První dojmy - První dojem byl dost dechberoucí :), viděl jsem jí vlastně vůbec poprvé na živo a ihned mě dostala. Provedení zadní kyvky, výraz nasranýho čmeláka, po nastartování brutální zvuk 3 válcového motoru z laděné koncovky :) ... husí kůůže. Musel jsem ji mít. Věděl jsem o problémech a tudíž věděl co můžu očekávat. Ale to něco jinýho, tuctovka to není :).
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo hledá něco jinýho a rychlého :), je ochoten přijat daň za exkluzivitu :)
Doplňky na motorce - Padací špunty
Páčky M-Style
závažíčka
Rémus koncovka
mám připravenou novou řetězovku ( ještě v balení )
Recenze
Poprvý jsem se svezl když jsem byl pro ní na 100%. První návštěva u prodejce byla jen kochačka, poslechnutí, kouknutí, složení zálohy, dát čas prodejci na provedení výměny oleje, filtru a dovozový technický.
Druhá návštěva už byla na jisto, než jsem zaplatil svezl jsem se.
Porovnání s MV, výbornej spodek ale na vrchu trošku výkon upadá. Ale ten zvuk!!! Brzdy, ovladatelnost, jedním slovem super... Podvozkově nastavená víc na měko.
A hurá do přívěsu a domů :).
Než jsem vůbec začal jezdit. Tak přišlo na lehké zkrášlení.
Dokoupeny páčky, závažíčka, padací špunty ( ty byly první, když jsem viděl dva chladiče po stranách museli tam přijít ).
Jízda je návyková. Akcelerace suprová už od nízkých otáček. Podvozek super podrží, oproti MV měkčí a příjemnější. Co mě překvapilo je větší váha na předním kole a tudíž nejde tak dobře na zadní.
Nesnáší nízké otáčky, motor držet kolem 4-4.500ot/min a je to v klidu.
Zvyknout si na vyšší spotřebu... průměr kolem 10L. Záleží jak se jezdí :).
Překvapila mě celkem i pohodlnost, bez větších problémů přesuny do 200km. Batůžek se cítí pohodlněji než na MV :)
Líbí se mi ta extravagance, jen se někde mihnete a přitahuje pozornost, možná to bude i tím zvukem, přirovnal bych to trošku agresivnímu závodnímu charakteru :).
Zkoušel jsem maximální rychlost, něco kolem 245km/h na tachometru. ALe o tom to není... Je to o akceleraci a užívat si výjezdy ze zatáček :)
Super !!!
Co se týče problémůůů... zatím nic velkého se neprojevilo.
-Stává se, prý normální: přijedete plný adrenalinu k pumpě po větším zátahu, natankuju a chci nastartovat a nic, jakoby slabá baterka, odtlačím dám kafe, 10 min přestávka a zase OK jedeme dál :).
-Takže po každý vyjížďce baterku na nabíječku a je to lepší.
-Problíkávají světla při volnoběhu, prý zase normální, na volnoběh nestačí dobíjet.
-Lechce rosí olej na pravém výku, nic zásadního, jen přetěsníme :)
13.11.2015:
Začal se projevovat problém s dobíjením.
Zjišťeno v Auto Jarov s.r.o. že je rozsypaný alternátor.
U předních světel vyměněny žárovky za Led (menší odběr)
Koupen nový altík 17.11. u pana Papežíka v Brandýsku ... 12.000,-
Vyměněna řetězová sada a přetěsnění pravého výka :)
Nyní prodávám :) ... v případě zájmu jsem k dispozici ...
Prodáno 11.1.2016... :)
Díky ale už je pryč
TNTéčko je prostě luxusní stroj. Taky jsem o ní uvažoval. Ať dělá samou radost.
a do prdelky...muj sen!!! nadherna!!! brala bych ji hned vsema 10ti! bohuzel nejsem tak bohata na jeji uziveni...ale tohle je proste skvost!
Díky všem