Pro změnu černý krasavec s dobrýma doplňkama.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: cenově nedostupná, většinou s hektarem kilometrů a drahým servisem
Triumph Tiger 1050: zrovna nebyl pěkný kousek
První dojmy - Po starším karbcovém předchůdci, přišla řada na novější verzi se vstřikováním. S Varanem jsem stále spokojen. Doladil jsem ho ke své spokojenosti. Proti karbcové verzi se mi zdá krapet klidnější chod, ale pocitově jakoby slabší :-(. Možná zdání klame.
Motorku bych doporučil pro - Motka je vhodná spíš pro urostlého chlapa díky své váze. Vhodná je jak na cestování tak i výlet okolo komína. Originál kufry od Hondy jsou sice na pohled vyvedené, ale pro cestovatele mají malý objem :-(.
Doplňky na motorce - - 3x kufr Honda
- zahrádka na horním kufru
- opěrka zad na horním kufru
- brašničky do padáků
- xenony
- ukazatel kvaltu Gipro
- hlavní stojan Honda
- nástavce pro zvýšení řídítek Accel
- vyhřívané rukojeti Oxford
- ukazatel tlaku v pneu
- zásuvka 12V
- držák navigace Ram + navigace Garmin
- bluetooth komunikační sada do helem
- cestovní kouřové plexi MRA Variotouring
- padáky GIVI
- hrazda řídítek + chránič Monster
- přídavné světlomety Hella
- držák kamery
- gelové sedlo DD Tuning
- potah nádrže Bagster
- zadní blatníček
- progresivní pružiny přední YSS
- progresivní pružina zadní YSS
- laděné výfuky LeoVince EVO II.
- KN vzduchový filtr
- přepákování (zvýšení) zadního centrálu cca o 3 cm
- o2 Oxygen Lambda Sensor Eliminator
- šedé plasty dostříkané do laku motorky
- hnusné šedé kola nalakovány do černého matu
Recenze
Po starším karbcovém předchůdci, přišla řada na novější verzi se vstřikováním. S Varanem jsem stále spokojen. Doladil jsem ho ke své spokojenosti. Na cestování je to super stroj, po výměně progresivek se dá i svést sportovněji. Přepáčkem, progresivkama a gelovým sedlem se zvedla výška sedla z 840 mm na 882 mm. Oproti předchůdci mám menší originál kufry - vypadají sice lépe, ale místa nic moc . Ovladatelnost díky výměně progresivních pružin jako "sport bike". Zvouček díky Leošům krásný, drsný, dunivý. Pohodlí díky vyššímu plexi, vyhřívaným ručkám a gelovému sedlu perfektní. Motorka je super i v základu, ale přece jen trocha tuningu ji pomohla min. o třídu výš. Spotřeba proti karbcové verzi šla min o 2 litry dolů. Varadero jezdím od roku 2008 bez jakékoli závady na silnici. Proběhla akorát preventivní výměna napínáků a kontaktů čerpadla na minulém stroji - na nové stříkačce zatím pouze tuning bez oprav. Pan Honda vymyslel tento stroj vcelku dokonale, takže si myslím, že opět nebudu litovat. Jak už u minulého stroje, kdy se mi nelíbily plastové díly, dal jsem plasty dolakovat do barvy motky. Na sezonu 2017 šly kola opět do černého laku.
krása
Pěkně doladěný je to inspirativní
Taky dobrá volba Krásnej Varan 10 b.
Moooc pěknej kousek
Taky jsem spokojeným majitelem Varana ...