klidná síla, která vydrží a nezestárne
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - 1. Nadčasový design a provedení rozhodně. 2. Těžká na stojanu, lehká na asfaltu. 3. Rozvážný divočák
Motorku bych doporučil pro - jezdce, který má telecí léta zdárně za sebou
Recenze
Je to moje první motorka a zároveň nostalgie z dětství. Potřebovala vychytat pár mušek asi jako každý starší stroj, ale šel jsem do toho s důvěrou v blbuvzdornou klasiku - jak vidno, úsudek neselhal a věřím, že při dobré péči je to nezmar co podědí ještě další generace v plně provozuschopném stavu
Pro blbnutí je určitě lepší japonec, o tom žádná - úsporou a výdrží jej ale předčí. Každopádně zátah má pořádný, to se musí nechat. Na delší cesty tedy ideální (zn. pomaleji, zato jistě). Na káčka pějí fanoušci ódy, ano, zaslouží si to (v rovině designu rozhodně) a také motorku chválím (stoje však nohama pevně na zemi..)
V zatáčkách i na rovince sedí jak nočník na prdýlce a o spolujezdci, nebo kufrech za jízdy ani nevím, stejně jako jsem zatím neregistroval nějaké nepříjemné vibrace motoru. Ty dva drobné, byť nezanedbatelné, úložné prostory pod sedlem - padnou na nejnutnější věci - vcelku výhoda (nářadí, lékárnička + drobnosti co je potřeba vzít nechtěje brát kufry).
Jj, pamatuju se moc dobře - bylo bezva na první letošní vyjížďce potkat právě bawora, ostatně vyšlo v ten pondělek fajně počasí, bylo by hřích nechat to stát v garáži. Apropo - také hezký stroj, to Tvoje erko. Čili zdravím stejně jako i ostatní přispěvatele v komentářích
Hezká a není tuctová o čemž jsem se přesvědčil,když jsme se asi před měsícem potkali u Staré Bělé a jeli spolu směr Mošnov. Já jsem měl BMW R1200R a nemohl jsem přijít na to na čem jedeš Ty.
libová
Paráda, samozřejmě 10 bodů.