Skvělá, vysoká a zábavná motorka s parádním motrem a spotřebou malého tanku...
Motorka koupena od FIRMA:MotoTrade (Třebíč) - Jedním slovem Super
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: důvod neuveden
První dojmy - První kilometry se SuperDukem byly utrpení a nezvyk. Úplně jinej posez oproti všemu na čem jsem kdy jel, motor v nízkých otáčkách poskakoval jako u traktoru a při podřazení a předjíždění jsem měl občas strach že mě motorka zahodí... Po pár kilometrech a větším "ošahání" si ovládání Duka je ale všechno úplně jinak.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo si rád vyjížďky užívá a rád se jednou za čas prolítne po zádech kolem autobusový zastávky :D Motor nesnáší nizké otáčky, při poskakování po městě je tedy všechno špatně. Na okreskách je SuperDuke ale ve svým živlu a těžko se mu něco vyrovná.
Doplňky na motorce - Zatím vůbec nic kromě držáku kamery na řidítkách a štítku proti větru. Nemyslím si že by SD vyloženě potřeboval laděný výfuky, ale časem je asi stejně pořídím. Dál mám v plánu širší řídítka, tlumič řízení, padáky a ukazatel zařaz.rychlosti.
Recenze
KTM jsem při koupi srovnával s jedinou motorkou a to byl Speed Triple. Nakonec mě ale SuperDUke přesvědčil vyšším posezem a dvouválem do V, kterej sice nejede tak hladce jako tříválec u Speeda, ale ten "odpich" mě prostě okamžitě uhranul. Jasně mám jednoho z prvních SD a detaily (např. lícování plastů) ještě nejsou tak vychytané, ale i přesto se za mnou díky jeho designu a křiklavě oranžové snad každý otočí.
Motor jede od spodu prostě parádně a zrychlení je taky super, jedinou výtku bych měl k jízdě při nízkých otáčkách. Protože jsem byl zvyklej na čtyřválec tak mě ze začátku to poskakování, skřípání a vibrování trošku vyděsilo. Po pár kilometrech jsem ale našel určitej grif na zacházení s plynem a se spojkou a tak nějak jsem si na to zvykl.
Brzdy jsou komplet od Bremba a brzdí opravdu výborně.
Podvozkově je pro mě (185cm a 94kg) naprosto dokonalej a k posezu hodně podobnýmu enduru chybí jen širší řídítka. Pokud o SD kdokoliv přemýšlíte, rovnou se připravte na koupi tlumiče řízení. Já ho sice zatím nemám, ale tím že se motorka ráda prčí na záda a odlehčená řídítka mě při jízdě často překvapí, rozhodně ho pořídím.
Ještě jedna technická poznámka a to je umýstění baterie. Baterka je schovaná v klínu pod motorem (pokud se tomu tak dá říkat) a dostat k ní kabely nabíječky je vážně zábava, při které kuřáci stáhnou půl krabky na uklidnění.
KTM SD je prostě určena pro maximální zábavu a pokud jí odpustíte pár mušek tak si budete užívat každej kilometr stejně jako já :)
16.8.2016 - tak po "půlsezoně" mi začala záhadně mizet chladící kapalina (podle všeho je to běžný jev), mám vybité uložení rozety na kole a gumy holé jak dětskou prdel. Hned jak se mi vrátí ze servisu tak zkusím na zbytek sezony obout Michelin Pilot Power 3 a uvidíme co vydrží. (tvrdá směs od Pirelli, kterou jsem měl obutou doteď mě moc nenadchla)...
Pěkná.Origo výfuk není špatnej,ale je hrozně tězkej uvidíš
až ho někdy potěžkáš. Vlastní zkušenost
Moc pěknej a 10b. jasných
díky