Pohodlí , výkon,dálkové jízdy.ochrana jezdce
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Výkon a krouťák elektromotoru -už mi nikdo neujíždí, obratnost a to nekecám-všechna váha dole, ultimátní pohodlí obou jezdců-nikdy nebudete ti co ve skupině potřebují zastavit. Dojedete kamkoliv a vysednete bez bolavého pozadí nebo bez bolehlavu z vibrací či hluku. ( tu prdel berte z rezervou ...celý den a máte "Paviána" , ať jedete na tom ,či onom)
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co rádi jezdí a jejich výlet není jen kolem komína (myšleno do 200km), Pro ty co mají manželku co má bolavá záda ,ale nechce skončit s mototuristikou. Pro ty co se nechtějí loudat s pohodlnou motorkou za nepohodlnou třeba R1 :-) Pro ty co nechtějí jezdit jen rovně a nepotřebují vibrace :-D a bohužel hlavně - pro ty co na ní mají love.No a pak pro ty co se jim líbí ...:-)
Doplňky na motorce - Chrom předek,plotny s pata špička řazením,chromové pakety na sání i výfuku chl.vzuchu,rámu a motoru,opěrka,lakovaná palubní deska i prsa a podběh v barvě,nosič ,poziční světla, Led mlhovky, progres.pružiny, hydraulika tlumičů ovl.za jízdy, spec.plexi ,spoiler s brzd.světlem,kryty brzd kotoučů...
Recenze
Stroj jsem vždy chtěl no neměl jsem na něj
Na Goldwingovi mám najeto zatím "jen" 45000km - takže jsem stále jen začátečník.
Hodnocení :
Motor: Kure...ky to jede a bez vibrací odvahu mám jen na 195 Km/h , 6 válců má lineární zátah -snad jen elektromotor to dá líp.
Podvozek : Po přestavbě v Prešově a láskyplné péči a tuningu stroj s novými pružinami jede bez problémů v náklonu po plotně (plastovém dorazu) v zatáčce a to ve dvou s plně zatíženými kufry,
Nádrž a spotřeba taková ,že tankovat bude chtít vždy někdo jiný dřív, stejně tak s pohodlím, klidně celý den v sedle a zastávku jen na čůrání a kafé (aby bylo zase co čůrat)
Sesednete a usnete bez klepání a dunění v hlavě (tedy pokud to nepřeženete s volume na rádiu)
Brzdy super -pokud máte to co tam patří , Jen počítejte ,že 600-kg plná váha s bagáží jezdcem a spolujezdcem bude chtít dráhu na zastavení -fyziku neoblbnou sebelepší brzdy.
Ovladatelnost: úžasná -za jízdy-je to kyvadlo s váhou dole-BOXER- žádný vysedávání a přemlouvání jen zatočit. Problém je váha -třeba najet šikmo na obrubník je porod, jinak couvačka je pomalá a využijete ji jen, když přední kolo zapadne nebo je níž než zadní.
Servis: Drahý, díly drahé, doplňky předražené a ty z Číny nekvalitní. Běžné věci lze sehnat za ceny obvyklé-oleje,filtry.. Destičky to už je palba ,a třeba plexi mě stálo 10 tis, plexi budíků 3000 .(byly poškrábané a zažloutlé) zadní guma 4500... Pokud si pořídíte vopici musíte mít na banány !!
Poruchy : Tuhle kolonku s Goldwingem nikdo asi nevyplní- NIC!!
Údržba : všechny starší GL1800 trpí na klesnutí pružin (je třeba tužší pružinu a dolít aktuátor), vůli v krku řízení- klepe to pak jak nevyvážené kola, vůle v zavěšení a př.tlumiči.( výměna co 30tis km)
pokud děláte servis -neznáte ,ale pokud koupíte zanedbaný stroj a chcete mít stav nového prodraží se to ,ale víte co máte.
Motorku si koupí : Ten kdo ji chce takže cestovatel, nebo ten co neví co s prachama a chce dělat ramena
.GL1800 se cítí nejlépe na cestě klidně i plné zatáček, s nájezdem klidně 600km denně s manželkou bagáží a hooodně vzdáleným cílem cesty (děti vlezou do kufrů )
Město není silná stránka, ale problém to není- klidně se klikatí i zácpou a "plechovky" když uvidí vzadu 6světel (4 čelní a 2 mlhové) naplno tak poslušně i uhýbají. Naopak někteří ještě i zdaví .Tedy ti co jim předkopem nepodřu dveře, nebo kufrem neulomím zrcátko
Jediný kaz ,zvuk této motorky často přirovnávaný k Porsche 911 je tlumený a slyšet je silněji,až od 3000 ot. a to už je fofr ...Takže furt do plnejch ???
Dotaz :" Dá se na tom cestovat" ---Kurňa ze JO a JAK !!!
No je vidět, že tě to s ním hodně baví a to je to nejdůležitější
Tak ať to stále pokračuje
Tak to je hodně férová recenze
Mohu potvrdit
Krásně napsáno
Vítej do klubu, parádní zlato.