Po osmi letech na šestistovce nastal čas přesedlat na vyšší kubaturu.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: Nebya žádná, která by vyhovovala.
První dojmy - Nejsem žádnej střelec, takže zpočátku to bylo spíš jen takové vlažné oťukávání. Po přesedlání ze Suzuki trochu tvrdší podvozek. Trochu rozpačitost z vibrací kolem 4500 otáček a brzd. Což ovšem není žádná novinka.
Recenze
Po dvouměsíčním vzájemném soužití už jsme si na sebe celkem zvykli. Proběhly nějaké pokusy o vyladění podvozku, výměna kapalin, čímž se trochu podařilo poléčit brzdný účinek a moto dostalo nové gumy.
Podařilo se mi na ní už i celkem fest zmoknout a i v celkem silném dešti a na nových gumách se na ní dalo jet. Jasně, prý není tak jedovatá jako předchozí generace, ale musím říct, že když člověk jezdí hlavou, tak je to pohodová, nezáludná, klidná motorka. V nižších otáčkách v podstatě žádný velký rozdíl proti šestce.
Jo a rodinka může být spokojená, štítek kryje hůř než racingové plexi, co bylo na Suzuki, takže v podstatě se silnější motorkou musí člověk jezdil pomaleji. Kolem 250 km/h už to dost fouká a jezdit vlisovanej do nádrže není můj styl.