Už dlouho jsem nad ní přemýšlel a nakonec jsem na tenhle kousek narazil úplně náhodou.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 R: důvod neuveden
Yamaha TT 600 R: důvod neuveden
Aprilia Pegaso 650 Trail: důvod neuveden
První dojmy - Motorku jsem koupil v poměrně slušném stravu, vzhledem k jejímu věku a určení. Zatím na ní mám najeto asi jen 500 km, takže dojmy zatím sbírám. Každopádně motor je slušný kladivo, a když si člověk pohraje s nastavením podvozku, stává se z týhle motorky hodně zábavná hračka. Preventivně jsem zkontroloval všechny slabý místa, takže snad mě v dohledný době (alespoň do zimy) nic nepřekvapí.
Recenze
Motorka na první pohled překvapí svojí mohutností, ale nenechme se oklamat. Váží necelých 160kg a pokud se jí koukneme pod sukýnku, zjistíme, že má jen velkou masku s plexi a nádrž na 28 litrů paliva. Kromě originál tubusu na nářadí tady žádný jiný prostor např. na lékarničku a vestu nenajdeme. Podsedlovka je totiž řešena po vzoru sourozenců z řadi cross. Svým předurčení láká k drsnějšímu offroad cestování a nezalekne se ani delšího výletu ve dvou (pokud člověku nevadí trocha vibrací od stupaček). Když motor dostane torchu údržby a kvalitního servisu, můžeme se na něj spolehnout a na oplátku nám nabídne i velkou dávku surového výkonu. Brzdy jsou na cestování v jednom tak akorát, pro častější jízdu se spolujezdcem by se hodil druhej kotouč jako mají novější modely.