Silniční kroska. Méně pohodlná na dálnici, ale o to větší zážitek mimo silnice.
První dojmy - Po prvním nasednutí mi moc neseděla v ruce. Jelikož předchozí majitel provedl několik úprav pro zvýšení posezu :-) , bylo to takový divný. Postupně jsem vše uváděl do původního stavu a tím se vlastnosti motorky zlepšovaly. Taky jsem si postupně zvykal, takže dnes jsem celkem spokojenej. Až nechám přešít sedlo, bude to dokonalé.
Motorku bych doporučil pro - Pro pořádný chlapy. Kombinace výšky a váhy není pro každého :-)
Recenze
Motka se mi už dlouho líbila. Taky nebylo moc prostředků na nákup, takže jsem dlouho váhal. Mám rok výroby 1990, takže ani to nepřispívá k dokonalému stavu, protože na ní majitel i jezdil Najeto přes 70 000km
Každopádně je to pravé Dakarové enduro se vším všudy. Nemá žádně moderní krávoviny, takže by to měl být spolehlivý stroj, který lze snadno opravit, když už se náhodou něco podělá. Jen to chce udělat velkou údržbu hned po nákupu a vyměnit opotřebené a poškozené díly..
Big je super parťák Sedlo si kup starší jeté,nestojí moc a možná vyjde líp než to přešít to co tam máš je hrůza,nechápu kdo to tam dal Jinač opravdu si najdi čas a vše zkontroluj a třeba i něco vyměň za nové,rozdíl poznáš hned,ať slouží
Co dodat? Každý se musí otočit! Ať slouží. Samozřejmě 10 bodů.
Biga jsem měl a přesně tenhle přechodový ročník.Big je prostě Big a jiná motorka ho nenapodobí.Za necelé 3 sezóny jsem s ním najezdil přes 43000 km.a nikde mě nenechal a proto na něj nedám dopustit.Jelikož jsem hodně cestoval.tak jsem si ho udělal podle svých představ vč.GO motoru.Ať ti dobře slouží tak jako mě a dávám 10b.