Plně v sérii, (až na pár věcí, viz níže) + Kufr Givi. Dotažená z Německa, jsem druhý majitel.
První dojmy - Padla do ruky. Seznamování bylo příjemné. Po pár tisících společně odježděných km mě trkly nevyužité rezervy v konstrukci. Což se povedlo odstranit a je to dokonalost. Takto by mohla lítat z výrobního pásu i dnes a sklízela by ovace.
Recenze
1. Popis úprav:
Odlehčené ventily, leštěné kanály, přímé sání, kit karburátorů, tlakový palivový systém z Fároše s filtrací, upravené plovákové ventily na tlak, + provedena kompletní GO motoru a 1. výbrus. Tvrdší přední vidlice, duralová řidítka se Sportovními držáky.
= stav motoru + celé motorky "1A"
Vše nalazeno... 50 koní a 40Nm.
Jinak Suza je původní otevřená verze dovezená z D.
(46koní při 9 200 ot / 39NM při 7 800 ot).
AKTUALNĚ STAV TACHO: 70.700km (Vymazlená v 56.000km)
2. Výsledek:
TOP speed 190km/h na rovině. Ve dvou s kufrem: 170km/h.
se silným větrem vzádech dala 205 km/h (při10.250ot/6st),
0-100km/hcca >5sec
od 2,5 tis jede plynule (prvotní "necukavý" tah dvouválce...) a citelný rust kroutáku
od 5 tis plynule klesající růst krouťáku
od 7tis prudký nárůst Nm do 8.000 a Kw do 9.200 ot (=maximum výkonu)
Výkonová špička pro sportovní jízdu je mezi 7 - 9.5 tis
Dík popsaným úpravám táhne nad 9tis. otáček k 11tis. pouze se slabým "vadnutím" výkonu.
= Po úpravách: citelně vitálnější! a vyvážený, dokonale spolehlivý dvouválec.
Cesty: Za 3,25 L/100km no problem.
Další info: Pořízena jako druhý bike ke Kawině 750, nyní má za bráchu SRADa 750... a stejně jako SRAD, je i Suzuka GS500E v původním, ale "vychytaném" stavu. Super pohodová nahá motorka + příjemný zátah ve středních otáčkách
.
Úrdžba:
Je potřeba dodržovat servisní limity!!!
Každých 6 tis / 12 tis (malý / velký servis motoru) Jinak jde předčasně motor do háje... a peníze lítaj zbytečně do zničených dílů.
Také se nemá držet dlouhodobě v plné zátěži a plných otáčkách, či nad 170km/h - tepelné namáhání a klesá životnost.
Jinak absolutně spolehlivý a jednoduchý bike.
= SUZUKI DAVAM ZA GS500E PALEC NAHORU
Celkové hodnocení: super lehká moto do pohody
Zdarec hele chtel bycj se zeptat za kolik a kde jsi sehnal ten nosic na kufr.diky moc!ja mam taky GS 500E ro 1998. Ondra PS napis treba na mail gigavolt@centrum.cz
Pro Jacka:<br />
<br />
Budu teprve aktualizovat fotky, po zimním vymazlení: Suza nyní, funguje jak nová a je jak nová už na první pohled. Nechci ani pomyslet že bych ji prodal, je to můj mazel Sorry <br />
Jacku Suza vyšla na supr peníz když nepočítám komplet servis za 10tisíc, který je samozřejmostí po koupi. A je moc moc super. Předevčírem jsem na ní procestoval republiku(700km) a bylo to super ikdyž jsem se vrátil po půlnoci <br />
S ročníkem máš pravdu ,ale jetli chceš pořádnej bike za stejný peníz tak: můj kámoš odjíždí do Ameriky a špitl mi že chce prodat svoji Kawu GPX750R(106koní). Chtěl by za ni těch 38tis-jak za GS. Je to motorka uplně odlišná od GS. Mám v garáži obě a těžko bych mezi nimi volil víteze... jsou úplně odlišné všemi vlastnostmi.
Čau,tak koukám co to teda doma máš..a super!!!Moc pěknej stroj.Tak ahoj.Tomáš.Valšov.
Zdravim, jen bych se chtel zeptat jestli se nechystas GS po sezone prodat??? popripade jestli by si nedal kontakt na nekoho, kdo by GS prodaval, nejlepe starsi rocnik, kvuli penezum, na novejsi nemam. Diky
Máš ji moc pěknou i v originále je mazec. Doufám, že se o ni bude pěkně starat jako o Kawinu. Měj se hezky, zdarec.