Jedná se o motorku mojí manželky. Po dvou sezonách doma je čas na malé zhodnocení.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: Manželka chtěla Hondu :-)
První dojmy - Poprvé jsem na motorce jel já, jelikož manželka nebyla ještě doma. Od začátku jsem si dokázal představit, že to je pro ženu vhodný stroj na delší cesty, což byl náš záměr, ale zároveň jsem se obával rozvoru motorky.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro jezdce, kteří se opět po letech rozhodli opět jezdit. Dále bych ji mohl doporučit jako motorku na každodenní dojíždění do práce či na jízdy kolem komína. Je to absolutně nenáročný stroj.
Doplňky na motorce - Nosič horního kufru Givi. Padací rám,tmavé cestovní plexi, zásuvka na udržovací nabíječku.
V plánu jsou vyhřívané rukojeti a zásuvka na 12V
Recenze
Stroj jsem své ženě vybral já, na základě testů a recenzí. Najeli jsme zatím cca 2000 Km. Stroj se jeví bezproblémový a zatím po nás nic, než benzín nechtěl Motor je tichý a bez sebemenších propadů, či náznaků škubaní. Prostě sametová Honda. Brzy jsou adekvátní této třídě a nelze jim nic vytknout. Podvozek je rovněž bezproblémový, jen jsem měl občas pocit, že se zavírají v malé rychlosti řidítka. Je třeba si hlídat neustále tlak v pneu. Jako spolujezdce, mě manželka několikrát vezla a musím říci, že jsem se kochal. Nedovedu si představit, že tam sedím celý den jako batůžek, ale na chvíli to bylo ok. Na manipulaci na místě si žena někdy stěžuje, motorka má trochu delší rozvor kol než jiné stroje a proto pro ženu není manipulace na místě ideální. Předchozí dvě majitelky byly taky ženy, ale nemohu posoudit, jak se jim na tom jezdilo. Každopádně, po zkušenostech z autoškoly manželka párkrát zalitovala, že jsme nekoupili nakonec tu Kawasaki Er 6 N.
Servis jsme dělali jen po koupi (olej, filtry). Větší servis nás čeká teď v květnu, kdy budeme měnit olej, filtry, brzdovou kapalinu, chladící kapalinu, olej v přední vidlici a pravděpodobně vyměníme ložisko na spojce, jelikož trochu ševelí.
Stroj má najeto kolem 35 tis, což je za 13 let v provozu nic. Byl kupován v ČR v Brně. Stále má servisní knížku, tak se snažíme aby byl servis vždy řádně zapsán a hlavně aby motorka dostala co je třeba.
V sezoně 2017 jsme byli několikrát na víkend po ČR. Motorce až tak moc nesedí utažené zatáčky, ale na to ten stroj tak úplně zas není. Je to prostě spolehlivý dálko plaz středního objemu. Dovedu si představit pohodlnou cestu k moři a zpět na tomto stroji. Uvidíme co přinese sezona 2018.
EDIT: Tak Honda je údajně KO. Po prodeji novému majiteli v roce 2018 nedostala v sezoně 2022 přednost a má to za sebou. Majitel je naštěstí v pořádku.
:) vtipné je že na základě téhle recenze jsem se rozhodl pro CBF600 SA jako svojí první motorku.
... a před týdnem jsem přesně tenhle kousek mírnou oklikou zakoupil. Slibuju, že bouchat s ní nebudu a péči taky dostane. Jsem vyšší, tak nejdřív zrcátka a řidítka lehce nahoru. No a schovat na zimu do tepla. Takže dvojité díky.
přeju hodně km
Tak len jazdiť,jazdiť a jazdiť hlavne kolesami dolu
dobiehať máte čo, ja som na striekacke dal za 2 mesiace 11 tis. km . Na mieste dosť ťažká ale veľa odpúšťa tak užívajte