Za ty peníze velmi dobrá kombinace italského podvozku a brzd s japonským osvdčeným motorem z TL.
První dojmy - Oproti dosavadní SV 650 to byla pecka. Co italové umí vykouzlit z pár trubek člověk žasne. Podvozek je velmi jistý (marzocchi+sachs)...ve stovce máte pocit, že můžete slézt z motorky:-) a motor tahá tak, že máte skoro srach dát plnej plyn. Nekecám oproti SV nebe a dudy.
Recenze
Motorku jsme koupil v zimě, tak bylo dost času jí připravit na sezonu. Vypadala zachovale, jak jinak, přes záznamy v evideci STK taky nic podezdřelého a protože byla s chlapíkem rozumá domluva, tak po krátké projíždče pádila na podvalu k domovu.
Jakým servisem a údržbou motorka prošla se můžete podívat do deníku.
Jako první, co bylo potřeba "doladit" pro bezproblémovou jízdu v dešti, které se při cestování člověk holt občas nevyhne, byla zástěrka před svíčku na předním václi. To už jsem věděl ze zkušeností na SV. V dešti stříká voda přímo na svíčku předního válce a ten má tendenci vynechávat, což je u litrového dvouválce dost nepříjemná záležitost. Ale po úpravě bez jediného zaváhání v jakémkoli marastu.
Jako každou sezónu na SV, tak i nadále ale už s Raptorem bude potřeba nějak
a někam vměstnat nějakou tu bagáž pro pár dní strávených v Alpách. A protože jsem ho nechtěl "vyzdobit" kuframa a poslední dobou jsem si zvykl sbalit jen to nejnutnější, co se vejde do 30 l válce a tankvaku, pravda moc toho nebylo, padla volba na zadní madlo z malého Raptora, které po menších úpravách na uchycení popruhů pasovalo na litra jak ulité.
Po skromných úpravách je z Raptora rázem hotový etalon nejen ve sportovním segmentu, ale teď už i v cestovním
Ruku na srdce, nepřipomíná vám tohle něco:
https://cool.iprima....-corsaro-1200-veloce
jasných deset
Vypadá dobře ten Raptor za 10b.
Tak zdravím kolegu a gratulace, ať to lítá, máš to za 10b.