Krásný původní stav, droboučké oděrky, ale jinak krasavice ... Bude to chtít nové gumy...
První dojmy - První svezení před koupí - respekt a velký rozdíl od minulé Hondy CBF 1000. Je to obr a manipulace na místě je opravdu náročná s mými 180cm a 85kg. Odměnou je ale jízda! Od prodejce domů 160km a musím říci, že je to zážitek, který bude velmi návykový!
Doplňky na motorce - Maximální výbava: ESA, DTC, ABS, rádio, alarm, dálkové centrální zamykání, vyhřívané hefty a obě sedla, gelové sedlo, modul GPS k vyhledávání, kufry, adaptivní xenon, navigace, tempomat, elektricky ovládané plexi
Recenze
Další komentář dodám později. Nyní mě čeká olejový servis a nové gumy. Předpokládám, že se jízdní vlastnosti ještě zlepší, neb přední pneu je pěně sjetá do šípu a motorce to nesvědčí.
Včera první projížďka s manželkou. Trochu strach z nasedání a držení stability (je to jiné než u CBF 1000, která stojí zatím v garáži vedle a vypadá trochu jako minibike..., ale vše OK bez problémů. Zkouška na mód "comfort" proběhla na jedničku, cestování ve dvou bude paráda a únava nás nepotká ani po velké dávce km.
Proveden olejový servis a výměna zadních destiček (3200,-). Dále kompletní diagnostika (BMW motoklub) - nové nastavení servisního intervalu. Jinak krom vyhřívání levého heftu žádné chybové hlášky! Vypadá to, že je moto OK! Hefty vyměním a vyhřívání by mělo jít opravit dle návodu na youtube…
PRODÁNO. V garáži je již jiný cestovatel BMW R 1200 GS...
Motor je to skvostny, krásný zátah odspodu a až tam kam potřebuješ. Spotřeba kolem šesti litru. S motorku je opravdu jednoduché se rychle přesouvat na jakékoli vzdálenosti.
šestiválec na cesty a ještě rychlý, můj sen, kdybych chtěl cestovat
JO šestivál od BMW je super ještě lepší v M 3.Jen supr km.