Klasický BMW už u mě v garáži nikdy nesmí chybět!
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Nádherná motorka s nezaměnitelnym zvukem! Proti 80ce docela divočina, jinak všechno trochu jinak.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, který už nebaví nový motorky s asistentama, dotykáčema a dalšíma chujovinama.
Doplňky na motorce - Pancéřové brzdové hadice, rozšíření olejové vany, originální kufry.
Recenze
Motorku jsem si vyhlídnul ještě před prodejem R80ky na konci léta, takže jsem si jí nejdřív přivezl domů a pak jsem se teprve rozhodnul, že 80ku definitivně pustim. Je to myslím nejsilnější sériově vyráběnej dvouventil - 70 koní a konkrétně tenhle kus má docela zajímavou historii.
Báwo je lehce upravený - nemá polokapotu, která se mi tam stejně moc nelíbí, má drátěný kola - ty jsou fakt nádherný, nikasilový válce (nově udělaný), 4svíčkový zapalko, pancéřový hadice, rozšíření vany, nízký řídítka a asi nejdelší koncák co může být 32/11.
Jízda na ní je proti 80ce jiná - 70 koní je opravdu znát a pokud ještě ve 120km/h vrknu plynem, tak vystřelí jak šíp. 80ka už od 100km/h takhle nezrychlovala a hlavně dost točila (krátkej koncák) i když o rychlosti to na těhle strojích stejně neni, protože ve 120 na tom dost fouká. Jinak je ale na 100ce vyšší posez, je větší, těžší a delší, takže hůř ovladatelnější a musel jsem si na ní chvíli zvykat (možná trochu krok zpátky). Brzdy jsou díky pancíř. hadicím v pohodě. Neskutečnej zvuk a při vrknutí plynem jsou koníci ,,slyšet". Nevyhovovaly mi řídítka, protože jsem se na tom dost hrbil, takže jsem tam dal už vyšší a zatim to vypadá, že to bude dobrý. Na sezonu proběhne kompletní servis a možná nějakej doplněk jako teploměr oleje, hodiny apod.
Jak jsem psal, proběhl kompletní servis + ložiska předního kola, předělání bočního stojánku ze samozaklapávacího na klasickej. Ještě mě čeká nová přední guma. Občas nějaká ta vyjížďka - účast na nippon retro s kamarády co mají japonce. Zrepasoval jsem vidle a jízdní vlastnosti jsou hned zase o trochu lepší.
Mas to moc pekny. taky bych ji chtel v garazi.
Po dvouventilu se mi občas zasteskne.
Díky kluci! To RTourer: pokud tě už nový motorky nebaví jako mě, tak neváhej.
Krása, taky o něčem takovém uvažuju...
Pěkná, chápu