ano, je čas zvolnit a děti už jsou starší, tedy bude více času na delší trasy
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - první dojmy srovnávám s tuono: i když stejný výkon, pocitově tygr línější; obě spojky jsou kapalinové, na tygru jde jedním prstem, na tuono je potřeba trénovat hrušku; přední plexi paradoxě horší pocit z jízdy než na tuono
Motorku bych doporučil pro - pro každýho - je to perfektní cestovní universál, ale je potřeba zvládnout tu váhu v klidu.
Doplňky na motorce - vše original XCX, pouze zadní blatníček od puig, horní padáky od SW, kryt světlometu triumph a horní kufr (+plotna) od triumph.
Recenze
moje podmínky pro výběr nové cestovní motorky na dlouhé tratě byly: kardan, co nejmíň elektroniky, analog budíky, drátěný kola, evropská výroba. a tento výběr splňuje jen v podstatě gs a tygr. gs má každej jouda a po mém svezení na 1150 adv mezi náma ani žádná jiskra nepřeskočila. tak jsem se zaměřil na první generaci explorera, ale nakonce jsem přidal pár peněz a koupil druhou generaci s brembo a semi wp.
jedná se o model XCX, individuálně dovezený z anglie. našel jsem si ho přes web https://www.autotrader.co.uk/bikes. za stejné peníze jsem se rozhodoval mezi XCA s 15tis km a tímto jetým, nicméně v podstatě novým XCX (někomu smrděl 2 roky v garáži). oželel jsem tedy měření tlaku v pneu (to mne mrzí), asistent rozjezdu do kopce (nechci), vyhřívaný sedačky (asi nechci), extra palivovou mapu (nechci) a off road stupačkama (který si dokoupím). za ty peníze jsem nebyl schopen sehnat něco podobnýho na kontinentu, za stejný peníze to byly kusy z první generace a s 30-50tis km...
mám za sebou asi 150km, přední plexi je totálně k ničemu, všechno mi jde přímo do přilby, musím nějak řešit (mám 186cm).
je pro mne důležitá spotřeba kvůli cestování, zatím to vypadá na cca 5,5l/100km při kochačce.
líbila se mi ta khaki zelená barva, ale nakonec jsem zvolil bílou jsem kvůli opravám laku, protože počítám, že si párkrát v terénu lehneme.
výborná věc je automatické vypínání blinkrů a trojblik. příjemné jsou vyhřívané hefty a na delší cesty bude fajn tempomat.
update: padáky koupeny od SW, stupačky triumph, kryt světlometu triumph, zadní kufr triumph. tempomat výborná věc! najeto cca 4tis km za asi 2 měsíce, to jsem dělal poslední roky s tuonem za sezonu...
update: to vedro od motoru je šílený, na aprilia tuono o +/- stejnem výkonu necítím skoro nic.
Jeden jouda Ti poslal zprávu. Jinak také jsem o Triumphu uvažoval, ale nakonec to nedopadlo.
Ať slouží a dělá radost a hřeje při cestě na NK.
moc pěkný kousek
Moc hezký !