Nádherný stroj z 60 let.Je to air cooled engine s výkonem 9,5 hp,který má tovární větrák k chlazení,4 rychlostní převodovka a kapotáž,chránící jezdce pred nepohodou.Největší rychlost 83 km/h,spotřeba 3,3/100 km při 55 km/h a jsem jeho 2 majitel.
První dojmy - Před 30 lety,když jsem ji koupil bylo super startovat se startérem.Jet jela velmi rychle-v porovnání s mojím Tatranem 125-rychloměr ukazoval a blinkry na motorce fungovaly.Měla tažné zařízení,takže kolegovi v práci jsem vyměnil litr slivovice za přívěs PAV.Pak jsem ji ubytoval v garáži a přes pava jsem pořád zakopával,ale nechal jsem si obojí.Tatrana jsem před pár lety daroval synovcovi k podpoření lásky ke dvěma kolům.
Recenze
Tahle věc mi dělá úsměv na tváři a cítím vítr ve vlasech.Ještě nemá namontované plexi a na lokální venkovské ulici se mohu projet bez přílby,což nikdy jinak nedělám.Motorka se cítí dobře při jízdě po rovině,do kopce je dýchavičná a s kopce pomalu brzdí.Nosič zavazadel v přední části je praktický-vidíte,co vam během cesty uletělo.Také má malý uložný prostor pod sedadlem.Servisováno a udržováno ve vlastní garáži-kupodivu jsou i náhradní díly sehnatelné.Má indikátor-žárovku -pro neutrál.
Krásná 502ka! Dávám 10 bodů (více nejde)
Jo