Tříválcový šavlozubej tygr.
Neztratí se ani na silnici, ani na šotolině. Skvělý univerzální stroj na naše zánovní silnice.
Motorka koupena od janpp (Litvínov-Horní Litvínov)
Výška jezdce: 162 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Scrambler 1200: Nebyl k dostání takový, který by mi padl do oka
Triumph Tiger 1050: Sáhl jsem po novějším modelu, protože když už utrácet, tak ať to za to stojí
Triumph Tiger 800 XC: NEdosáhnu z něj na zem :( :D
První dojmy - Na první posezení mne zaujali řidítka, která mne nutí držet tělo rovně a nebýt v předklonu. Je to dobrý lék na mojí skoliózu. Po nastartování mne zaujal zvuk, ten tříválec se neomrzí a skvělý pocit, z toho že dosáhnu na zem. Bohužel se mne trošku dotkla váha, těch 270 kg je prostě dost, ačkoliv je moto dobře vyvážená, takže za jízd o té váze ani člověk neví.
Motorku bych doporučil pro - Asi bych jí doporučil pro všechny co chtějí vybočit se segmentu Cendur typu BMW a nechtějí padnout do mainstreamu. měřím 168 cm, takže bych jí i vřele doporučil pro lidi, kteří nejsou úplně velcí.
Doplňky na motorce - mlhovky, vyhřívané hefty, vyhřívané sedadlo
Recenze
Explorer.
Vybral jsem si ho protože jsem byl pár let odkojen na starším modelu Triumph Tiger 955i a na tříválec jsem si zvykl a nedám na něj dopustit. Nehledě na to, je to anglická motorka, která jezdí vlevo. Přece se nebudu přeučovat na ježdění v jiném pruhu, že?
První poznatky:
Pakliže chceš předjet auto, stačí jemně cvrnknout do plynu, a předjedeš ho napohodu. Cvrnkneš li víc, cvrkneš si do kalhot.
Nejdelší trasa od nákupu, co jsem na něm najel byla 300 km při spotřebě kolem 5,2litrů. Pěkně na pohodu 100 a 4000 otáček a motorka je krásně tichá a klidná.
Jízda je krásně plynulá a civilizovaná, tak jako má u Cendura být.
Motoricky bych vytkl pouze to, že typické hvízdání tříhrnku je slyšet při větším zrychlení a není tak výrazné v nižších otáčkách a rychlostech.
Co mne velmi překvapilo, byl přístup pod sedačku, to že mám hledat zámeček na sedlu nad držákem SPZ by mne nenapadlo.
Zadní brzda je poměrně tupá, člověk si jí musí dost přimáčknout, aby jí vůbec ucítil.
Přední brzdy, krásná citovka, tak jako je člověk zvyklí z předchozích ročníků a modelů Tigra.
Uložný prostor na nářadí je pod sedačkou miniaturní, téměř žádný, ale pro mne je možná problém v tom, že jsem zvyklí s sebou vozit GOLa sadu. Člověk nikdy neví.
Větší poznatky bohužel nejsem schopen napsat, Dopíši až na něm něco vícenajezdím :)
Hodně super žážitků za ušima tygra