VFR - legenda, tato totalne prekopana do stylu VTR SP1, vysledek tak nadherny, ze se VZDY po zaparkovani otocim. Navic spolehliva, vzdy vykouzli v serpentinach rohlik na obliceji, proste milacek...
Motorka koupena od Pája13 (Havířov (Město)) - Obrovske diky Pavlovi, ze mi za 100% ferove a pohodove jednani, a hlavne ze mi prodal tu NEJKRASNEJSI a NEJUZASNEJSI motorku na svete!!!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800: Drazsi, slozitejsi, uz nema rozvody ozubenymi koly, ale i tak je nadherna a skvela...
První dojmy - Veliky respekt z vykonu (prvni motorka) a hmotnosti, takze cela prvni sezona opatrne, druha uz lehce vetsi divoceni a vic odvahy. Nad 6 000 ot/min. zacina ohen. Tahle konkretni upravena je o poznani lehci, nez original, a pritvrzena (kolega ma seriovku). Ovsem po 3+ hodinach jezdeni boli zada (jina geometrie nez origo). Celkove dava zazitky, kterym se zadne auto nemuze ani priblizit...
Motorku bych doporučil pro - Pokud hledate co nejuniverzalnejsi motorku, na serpentiny i cestovani, a navic takovou, co vam bude davat jen rohlik na ksicht a zadne starosti, Honda VFR by mela byt v nejuzsim vyberu...
Doplňky na motorce - Kapotaz z VTR SP1, vyfuk pod sedlem, atd.
Recenze
Proc VFR - protoze vzhled, protoze letmo uchycene zadni kolo, protoze ten V4 motor, protoze spolehlivost, protoze vykon, protoze Honda, protoze...
Budu popisovat tuhle konkretni, ktera je oproti serii upravena:
Motor - legenda, V4, rozvody ozubenymi koly, co rict. Motorka trosku vibruje (i kamaradova opecovavana seriovka), hlavne v nizkych otackach (jo, slibuju, ze uz s ni nebudu jezdit jak s dieselem v 3 000 ot/min.), okolo 5 000 ot/min. je urcita rezonance - zavibruje, a pak uz chyta decha a taha a leti a desi okoli i ridice... Co bych chtel dodat je, ze mi pripadal objem 750 ccm zbytecne velky, ale ted (uznavam, ze nemam moc zkusenosti s jinymi pro porovnani), jsem objevil spoustu vyhod - vetsinou rezerva vykonu (i pri jizde ve dvou) i kroutaku (krom nahleho predjizdeni z 3 000ot/min.), navic kdyz jedete prilis rychle do zatacky, staci povolit plyn a ona krasne motorem zpomali... Priznam ovsem, ze slintam nad zvukem CBR600RR v omezu...
Brzdy - naprosto odpovidajici, ani moc jedovate, ani slabe (bez batuzku a bagaze, ani jedno nevozim, tak nemuzu posoudit), akoratni...
Podvozek - na tomto konkretnim kusu o poznani tvrdsi, nez serie, takze vic kopiruje povrch a mene plave a filtruje nerovnosti. Na preklapeni v serii serpentin porno, na dalky po 3 hodinach uz mene...
Ovladatelnost - hmotnost je pri manipulaci na miste citit, doporucuju neparkovat v kopci. Jak se jednou da do pohybu, hmotnost zmizi. Teziste je vyse, a jak se jednou zacne kacet, je maler...
Batuzek - vezl jsem jen jednou kamaradku cca 50 kg, zajimave sledovat, jak se zmeni chovani i takhle tezke a vykonne motorky, vse dostava vic zabrat, ale VFR to zvladne samozrejme v pohode.
Ulozny prostor - u tohoto exemplare zadny neni :)
Spotreba - mota se dlouhodobe kolem 5 l, spis lehce pres, 5 - 6 l, obcas i pod 5 l
Poruchy - vubec nic
Servis - je to Honda VFR, takze jen spotrebka
Velice zajímavá předělávka, super vzhled
Krasna prestavba. Kenecne je ten nadhernej letmak videt a neni zakryty laufama.
Kur*a, slinatam blahem Tak to je pecka, paráda, super... Asi jsem se zamiloval
Tak paráda. To mám radost.