Obávaná a vzteklá žába , co dokáže na čtyřválec poskytnout určitou dávku charakteru a vzdorovitosti . Motor je Sweet Chilli , dole to jen lehce hřeje , plive a naznačuje svůj potenciál . Nahoře to pálí jako debil a plive oheň .
Výška jezdce: 203 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: Všechny daleko , brzdy
První dojmy - Dole to nejede , kolem středu už se něco děje , quickshifter je porno . A Brembo RCS19 se snaží , ale moc to nebrzdi . Pár plastu potřebuje opravu .
Doplňky na motorce - Brembo RCS19 , kotouče Brembo , desky SBS RS, quickshifter , Mivv GP , rozeta +2 zuby . Tlumič řízení pancéřové hadice
Recenze
Vzhledem k tomu že se občas svezu na Sosně a jednou až dvakrát do roka si hodlám dopřát Most a Brno . Chtěl jsem po RSV opět zkusit řadový čtyřválec. Jakmile člověk začne honit časy , tak je to jednodušší navíc dávkování plynu na krátkých okruzích viz .Sosnová . Nebo v technických pasážích je mnohem snazší.
A na rovince pokud člověk nemá 1198 , Panigale ,RC8 mu bude ujíždět každá lepší šestikule .
Motorka .
Brzdy:
Po odladění pár drobností , tj. repase Brzd včetně uchylneho čištění a rozhýbání pístku předních brzdičů , výměny kapaliny za dot.5.1 a řádném odvzdušněni to vzhledem k radialce od Bremba už brzdí .
Ano brzdy jako na RSV to nejsou , musí se za to vzít trochu víc , případně se nebát zatlačit . Pak se brzdný účinek dostaví .
Ale k plné spokojenosti budu muset nahradit origo přední třmeny , a dám na doporučení Bubraka a Fizera . Půjdou tam Nissiny z novější 6.kove Ninjy .
Motor:
Sweet Chilli , nejdříve mě přišel ze moc nejede , ale po odstranění vaklu jako kráva , a zijštení že plyn má dlouhý chod . Jsem objevil že ukazatel kvaltu nese napis Healtech Gipro ATRE G2 . To mě utvrdilo v tom , že s rozetou +2 to musí přeci trochu jet.
Začal jsem se podezřívat , že jsem moc negasoval a určitě jsem byl trochu priposranej z new biku . Vyrazil jsem tedy na řádnou testovací jízdu "sám" bez batohu konečně .
Na jedničku dávám 2/3 plynu a ejhle ono to má asi i spodek relativně . Motor se kolem 4000.ot probouzí a táhne na R4 srdnatě . Není to teda Gixero s přívěrou . Ale oproti mé bývalé K1 , titan svody , akrap, pc5 , přívěra off to jede jako debil dole .
Řadim rychle 2, 3 a otviram 3/4 plynu a motor se blíží k 8000.ot kde začíná být cítit , že se asi budou dít věci dosud nevydané .
Kousek rovného úseku bez provozu , se jeví jako ideální nápad lehce zkusit jestli to jede jak má . Nuže vydám pokyn Fullo gázo , otáčkoměr mine 9000. a žába se totálně posere a letí jak střelená svině , celkem to tahá za packy a krasně kvičí , jak prase co ví , že tohle je poslední proběhnutí po dvorku . Otáčkoměr letí 11-12 000 a já si křičim do helmy tpč. to si děláš kozy . A následně si říkám , kurva to má potenciál . Co asi bude dělat dvojka .
No asi takhle první dvě rychlosti jsou krásný vysírač do pekla . Dvojka nemá problém kolem 8000. Jít výplachem na záda . A na horizontech umí po jemném přidání , ve správný čas zvedat předek hodně vysoko .
Navíc na full Gas se krásně sbírá od 4000.ot .
Nejsem rovinkář proto se mě na maximální rychlost neptej , odchylka tachometru vzhledem k převodu je na 50.km/h cca 43-44 km/h páč je vzadu 55.profil místo 50.ky .
Do prudkého kopce s baťohem , na pobídnuti ať ukážu co v tom je . Kde K1 s -1 vepředu dala 225 . ukázala kawa 265. Musel jsem se pokárat že takhle už ne . Samo sebou zkoušeno v Německu na dálnici.
Podvozek:
No předchozí majitel sem tam jezdil s agenturou 2x roka Brno . Tudíž měl docela dobře nastaveno . Předpětí a odskok na předku jsou hodně podobně jako jsem měl na RSV . Tudíž spokojenost . Zadek na mou váhu vyhovující . Asi první bike kde nebudu muset okamžitě zasahovat do nastavení podvozku . Tlumič řízení je tu potřeba , opravdu ke krátkému rozvoru , a atomic enginu kawa ráda zamrská řidítkami pod full gasem , obzvlášť když se to kope přes QS ze 2 na 3.ku se ráda zavrtí .
Již zmíněný krátký rozvor má za následek úžasnou hravost , a vzhledem k váze motocyklu se kawa chová opravdu agilně jak nějaká 6.ka . Na nových K3 podpořenými závodními řídítky s více rozevřeným úhlem , se mění na šílené mrštnou kočičku a zatáčí snad pohledem .
Poznatky:
Pokud je ATRE na výchozí hodnotu moc to nežere 7-7,5 svižná jízda . Po zvolení Mapy pro kawu to pápne 9-10 jak nic a že by to jelo víc , si nemyslím a reakce +/- podobná .
Měřím 200.cm a vejdu se , a prepačko úplně dole opravdu nemám . Tudíž vysoký jedinec se složí .
Zvuk je u kawy porno , to chrčení a práskani při zavřeném plynu je silně návykové .
Už se těším až to pořádně otestuju na Sosně se všemi modifikacemi,
určitě doplním pár poznatků .
Tohle je pro mě nejvíc nindžová Ninja, co kdy zelení vypustili do světa. A taky se mi ze všech generací líbí nejvíc. Prostě zelený peklo.
Doma by mi rozhodně nevadila.
velká tělesná výška je na moto značně limitující faktor...a navíc zvyšuje spotřebu loketních chráničů