PCX je malá koloběžka, která je ve městě k nezaplacení.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - První dojmy jsou smíšené. Měl jsem od nové druhou generaci a tuhle koupil rok starou. Upřímně v jízdních vlastnostech žádný pokrok nevidím, spíš naopak, ale je hezká, digi tachometr je super a jednoznačně je pozitivní ABS a širší pneu.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co potřebují levné a obratné vozítko do města, na okresky. Na větší silnice nebo dálnici nee. Pro ty, co nemají řidičák na velkou moto a potřebují si zatím ujasnit, jestli větší moto budou chtít. A pro šetřílky, co nikam nespěchají a přesto si chtějí užít hodně zábavy.
Doplňky na motorce - Od původního majitele řidítka, stavitelné páky brzd, gripy a závažíčka M-style, držák na mobil a od M- style i zrcátka. Na skútru byla i opěrka Shad a reklamni polepy, obojí je už dole a na cestě je držák kufru a kufr. Možná časem vyšší sklo.
Recenze
PCX bylo po letech bez motorky prvním společníkem, který měl za úkol rozhodnout, jestli mě to ještě bude bavit, ale přitom ta zkušenost nestála balík. A bavilo. Po roce a půl jsem koupil NC750X a PCX šla z domu. Jednak kvůli penězům, jednak byla nadbytečná. Vždyť kde může PCX, může i NC.
Že to byla blbost jsem zjistil brzo, ale taky pozdě. Už byla prodaná. Takže po sezoně s NC jsem začal hledat PCX, už nový model, ale ojetou. Po mnoha peripetiích s prodávajícími jsem si už řekl, že počkám na jaro a koupím novou. A v tom se objevila - sice s pár téměř neviditelnými škrábanci, najetými 8.000 km, ale za velice rozumnou cenu. Zavolal jsem pánovi, domluvili se na druhý den neděli dopoledne, v sobotu v noci odsouhlasili kupní smlouvu, text plné moci na přepis, já to vytiskl, sbalil se a šel spát. Nedělní budíček v 5:30 nic moc, ale v 6:50 jsem už seděl ve vlaku z Olomouce do Prahy. Pán mě už čekal, skutřík ukázal, předvedl prodal a za půl hodiny už jsem frčel po hradecké dálnici. Cesta z Prahy do Olomouce přes Pardubice, Mýto, Litomyšl a Mohelnici trvala 3,5 hodiny, jel jsem 80-90 se spotřebou 2,5 a PCX jsem si užil. Bolely mě záda a zadek, ale dálkovou cestu jsme oba s PCX přežili.
Co se týká využití a jízdních vlastností - je to malý skutr, takže pro mě na cesty do 20 km, na delší beru motorku. Neskutečně obratný ve městě - skútr je nízký, má dole těžiště, perfektně se klopí do zatáček, motůrek je živý, ideální zrychlení do 50-60 km/h, mimo město je nejrozumnější jet cca 80-90 (spíš do 85), spotřeba je teď 2,3 litru a hlavní pro mě je, že když nevytáhnu NC, můžu se projet na tomhle prckovi a radost z jízdy je na tom taky. Jinak co psát? O PCX se už ví všecko. Kdo máte, víte. Kdo nemáte, tušíte. A kupte si ji, mrzet Vás to nebude.
Mám opačný pořadí, k mýmu NC jsem dokoupil PCX, důvod koupě je ovšem totožný.
I když je NC obratná a velmi stabilní díky těžišti, do města se se skútrem srovnávat nedá. Městský specialista je prostě specialista.
Obě motorky mě těší.
Jinak moc pěknej článek, díky!
Opravdu pěkná recenze Já teď s PCX začínám.
Vím o čem píšeš, měl jsem taky NC, to jsem vyměnil za VFR1200F no a teď jsme k němu pořídili ještě PCX pro manžlku. Teď už máme vše potřebné.
Ať ti motorky slouží
Jasně, motorka i skútr je ideální kombinace
Nenapsal bych to lepe