PROFIL MOTORKY

Honda NC750X (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník bandit.kenny
Vloženo 26.3.2021
Aktualizováno 13.4.2024
Zobrazeno 1 296x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nikdy jsem neveřil,že si koupím bílou motorku.Příznivá cena a ještě rok záruky a první jízda rozhodla.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Nokamoto (Hradec Králové) - Dovezena dodávkou až domu...

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Vyšší sedlo a papírová váha,ale při rozjezdu se krásně vodí a težiště centralizované dole vše usnadňuje a úložný box na místě nádrže+ jízda S DCT,za mě paráda..

Motorku bych doporučil pro - Pro spořílky a začátečníky či jezdce důchodového věku:)nebo náhrada skútru do města

Doplňky na motorce - Originálni nosič pro Topcase Honda a kufr,padací rámy a hlavní stojan,blastry,mechanický tempomat na rukojeti plynu,prodloužení předního blatníku,krycí plastík centrálu,krytky kluzáků vidlic,kryt chladiče,spodní kryt motoru,nožní kit řazeni,gelová vložka sedla řidiče po původní potah od f.Rutan...

Recenze

Tak tento stroj jsem volil po prodeji T-maxe hlavně do města a blízkého okolí kvůli nízké spotřebě jak paliva,tak i spotřebního materiálu.A celkově i mám rád Hondu,tak už to zas nějakou chtělo.
První dojem z jízdy byl krátce,že zadní brzda nemá skoro žádnou účinnost a ta příjemná chvíle zjištění byla,že 54k není problém...Podvozek mi přijde dost tuhý a hlavně pocitově přední vidlice,která není stavitelná.Příjemný zvuk řadového dvouválce.
11.4.21
Prvních 230km v sedle odhalilo pár poznatku:
-předně opravdu se snadno ovládá
-budíkových 183km/h a spotřeba za celý den na základní režim S byla 3,6l/100!
-sedlo bylo nepohodlné už po 50 km
-vyšší štítek Puig odvádí svoji práci do 140km/h parádně,MC nemá problém toto trvale držet při dálkové jízdě
-do 4tis.opravdu mdlé a režim D naprosto nepoužitelný a podle poznatku žere stejně jako základní S(nevím určitě,ale úspora asi deci možná),D snad na město do práce
-je dobré občas při předjíždění dva kvalty manuálně sundat aby se to vyhnalo do otáček
-řidítka potřebuji o něco blíže a myslím i výše také 2+2cm myslím ideál(porovnávám po úpravě na mé TDM)
PODLE MNE KOUPĚ TOHOTO MODELU JE TREFA DO ČERNÉHO a to píšu jako člověk co má současně 5 japonských motorek a sedlal jsem 7tis.km MTS1200S.
Umí toho opravdu hodně,prostě takový univerzál co působí,že vydrží léta a spoří kapsu na každém ujetém km oproti jiným podobným strojům při spotřebě jako skůtr 250.Umí ho plnohodnotně i nahradit,kdo má divné řeči na DCT,tak vím že na něm nenajel ani 10km.Maximálně po 100km ti "zaleze pod kůži". DOPORUČUJI!

Moto prodano z duvodu:

Mel jsem ji hlavne na jezdeni do prace,tedy po meste a s otevrenou prilbou nejcasteji v rychlostech od 50-90ti km/h a za vetrným stitkem a kolem palubovky se vytvarel za vsech techto okolnosti strasne neprijemny hucivy kvilavy zvuk,byl jsem s tim i v Honde na zaruku,nic neslyseli a nevedeli pri huci predni guma(Honda Jinačovice).A dal je moto do mesta s 230kg proste blbost nouze nebo tak neco.Vratl jsme se k variante skutr x-max 300 spotreba 3,1l a vaha o 50kg mene mi dava smysl vice:)
Pokud neresis vahu a jezdis v uzavrene helme a nevadi ti nepohodlne sedlo nemas problem bez ji...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 31.05.21 v 12:47 10b.

Ať slouží

Goodji
Goodji napsal 28.03.21 v 18:57 10b.

JardaBar
JardaBar napsal 27.03.21 v 11:25 10b.

Geodet
Geodet napsal 26.03.21 v 22:54 10b.

Více komentářů



TOPlist