Všem známý univerzál cestou necestou.
Motorka koupena od Soukromá osoba, Kroměříž
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NX 650 Dominator: Krásná, lehká, vibrace avšak na občasný průjezd po dálnici nevhodná.
Royal Enfield Himalayan: Povedený univerzál, krásný a \"kovový\" stroj s minimem plastů, perfektní zvuk. Limitující výkon a max. rychlost jinak pecka.
První dojmy - Pěkný kus v hezké barvě, zřejmě super těžiště - i přes svoji váhu dobrá manipulace na místě. Moc hezký zvuk originálního výfuku, dobře a lehce řadí. Mizerné origo plexi - dost fouká. Najeto dle tachometru 76057 km. Velmi příjemný posez a předpokládám, že i na delší cestování. Na svoje roky velmi líbivý vzhled.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, kdo chce univerzální, levnou a pohodlnou motorku a nechce si hrát na oslíku otřes se.
Doplňky na motorce - vyšší a silnější padací rám HEED
rychlonabíjecí zásuvka USB
zadní nosič monokey + kufr Kappa KGR52 Garda
turistické plexi
hliníkový kryt motoru od Curonian Moto, Lotyšsko
laděný výfuk G.P.R. Satinox (Transalp XL 600 V 86-99 homologovaný) - Satin Silver
přešité sedlo od Moto Vikar
Recenze
Výběr byl jasný, ke své Yamaze FZS 600 Fazer nějaký stroj pro toulky cestou necestou, co nestojí majlant a vydrží nesmysl. Nakonec myslím, že dobrá volba - fešák v hezké barvě, pořádná stavba, relativně široká řídítka, lehce ovladatelný i při manipulaci na místě. Žádný sprinter, ale s dostatkem výkonu pro aktivity mimo cestu i třeba pro cestu do Rumunska. Dálniční rychlost mu nedělá problém, hodně jsem četl, že tato první generace byla "nejterénnější" a dle mého názoru i nejhezčí. Super je i hlavní stojan a + je dostupnost dílů.
Tak dnes odjela k novému majiteli, budu vzpomínat a to pouze v dobrém.
Máš to moc heký...to sedlo...
Parádní klasika
Moc pěkný kus!!!
Alpík je skvělej a šestikilo nejlepší volba !