Lehkost, ovladatelnost, síla motoru, po zkušenostech s Dukem 390 který mě velmi mile překvapil, byl vlastně koupen jen na zkoušku jestli by mě tento styl bavil, jsem přešel na 890.
Motorka koupena od KTM Bratislava
Výška jezdce: 177 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 890 Duke R: Nebyla bohužel v prosinci skladem
První dojmy - Reklamní slogan KTM k ní opravdu sedí, člověka nutí hledat zatáčky a tam si jízdu s ní užívat, mám najeto 450 km, takže zajíždíme, ale i s tímto omezením je ježdění silně návykové.
Motorku bych doporučil pro - Nalezena chyba, malá odolnost při srážce se srnkou, zlotřilá potvora ukončila naše ježdění s černým Dukem, naštěstí byl pojištěn a tak koupena nová, opět KTM Bratislava, musím moc poděkovat protože sehnat novou v červenci je trochu složitější akorát byla verze oranžová, ale výběr polepů od Bagoros Performance je velký, a ještě díky Shark a RST jejich věci opravdu fungují, odešel jsem ze srážky (v cca 100 km) po svých, jen pár oděrek a pohmožděnin.
Doplňky na motorce - Track Pack software
Recenze
Po neuvěřitelné řadě Suzuk GSX-R od 600 do 1000, jsem po kratší pauze předsedal na KTM Duke 390, chtěl jsem malou motorku, s menším výkonem spíš na blbnutí a popravdě ač jsem KTM nikdy neměl zaujala mě, lehoučká, brzdí neskutečně, do zatáček se s ní jelo tak parádně jen na přejezdech po rovině byla slabší, taky vezla mě, 90 kg ?. Proto jsem koupil 890, myslel jsem i na R, ale na podzim nebylo skladem a na tuto jsem dostal doplňky za 40 tis v ceně, jen jsem připlatil za Track Pack. Je to tedy docela dost peněz, ale zase oboustranný quick shifter, 4.palivovou mapu, launch control a dalsi funkce to prostě stálo.
Motor má díky výfuku od Akrapovice krásný zvuk, od spodu táhne, brzdy ač nejsou od Bremba pěkně kousavé a vrhat se s ní do zatáček je prostě radost, hodně mi připomíná jízdu s 600/750 GSX-R,člověk musí hodně řadit, aby si udržel ty správné otáčky na výjezdy.
dobra volba , užívej parádní stroj