Malá ,Krásná a od určitých otáček ďábelská :) .
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW G 310 R: Zřjmě osud a nikde poblíž nebyla nabízena
Benelli BN 302: Hodně jsem zvažoval , nakonec jsem zvolil KTM
Yamaha MT-03: Zvažoval jsem starší ročník s obsahem 650 (nakonec jsem usoudil , že na moje popojíždění bude stačit nižší objem)
První dojmy - Na motorku jsem sedl a říkal si ta je malá ,nebudu na ní vypadat jako jouda . Rozjel jsem se a říkám si nějak to škube , pak jsem přidal plyn . Motorka se splašila , já byl velmi překvapený jaká je to najednou paráda. Podvozek krásně sedí a tlumí nerovnosti .
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo nehoní za každou cenu výkon , brutální rychlost a motorka se mu líbí.
Recenze
Tento stroj jsem vybral z důvodu prvního dojmu a také, že jsem jen občasný řidič (když je počasí a čas :) ).Také proto jsem zavrhl vyšší obsahy z důvodu nevyužití a rychlosti nad 120 KM/H mi také moc neříkají.
Zkušenosti už nějaké mám a motorek také pár za sebou mám.
Na recenzi ještě počkám protože jsem skoro nic nenajel.
Z prvních dojmů - super motorka kolem komína a na okresky , líná v nízkých otáčkách , ale přechod do vyšších otáček je prostě zábava jeto takové pořád 2,3,4 .
Posed a podvozek mi sedí, úložný prostor na lékárničku.
V plánu je KN Vzduchový fitr + karbonový laděný výfuk Akrapovič + možná malinko větší větrný štítek a dál se uvidí.
Nepříjemně se mi klepe sklo zrcátka (zatím řešeno vteřinovým lepidlem :) ).
Už mám pár KM Za sebou a musím uznat , že i člověk který neumí moc klopit zatáčky se na tomto stroji klopit naučí .Výfuk vyměněn, ale bez chip tuningu to nemá význam jen to více řve :) .
Nyní motorka dostala Laděný výfuk , zřejmě čína a KN Vzduchový filtr .
Víc to řve a v nižším spektru otáček se zdá kultivovanější .