Jednoduchý a spolehlivý skútr, který mi jako 12ti letému klukovi otevřel bránu do světa motocyklů.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Když jsem na něj poprvé usedl ve svých 12ti letech, sotva jsem dosáhl špičkami na zem. Ale ten pocit z ovládání jednostopého stroje, vůně spáleného benzinu a modrý dým za mnou, byl naprosto úžasný. Tohle bylo jiné, než ježdění na kole. Tohle bylo silně návykové.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce začít jezdit na moto, ale nemá žádné zkušenosti, nebo pro toho, kdo potřebuje něco jednoduchého, lehkého na dojíždění pro rohlíky, na ryby apod.
Doplňky na motorce - Odstraněny restrikce variátoru, uříznuté a zavařené slepé rameno výfuku, Mallossi řemen a válečky. Jinak zbytek vše originál.
Recenze
Všechno to začalo tím, že tenkrát přišla móda takových těch malých skládacích koloběžek s maličkými kolečky. Tenkrát se psal rok 2000 a já chodil do páté třídy na základní škole. Samozřejmě že většina mých spolužáků již takovou koloběžku dávno vlastnila a nebylo tedy žádným překvapením, že i já jsem po ní toužil. Proti tomu byl však rázně můj táta, který to velmi kriticky zhodnotil se slovy "že na tom může jezdit jen debil" a mé touhy se tak rozplynuly.
Nicméně ve stejný čas přišel s tím, že jeho kamarád prodává skútra, který původně koupil své ženě na ježdění do práce, ale ta se na tom bála jezdit, takže mu tam 2 roky stál v garáži, no a jestli bychom ho nechtěli. Táta tedy položil otázku koloběžka nebo skútr? No, tenkrát nebylo o čem přemýšlet, volba byla naprosto jasná, takže jsem rozbil prasátko spočítal všechny ty desetníky a padesátníky, co jsem si našetřil a přispěl tak svými veškerými životními úsporami na nákup skútra, který měl v tu dobu najeté necelé 2tis. km. Tím tak započala moje celoživotní motorkářská éra.
V 15ti letech jsem si ihned udělal řidičák na padesátku a začal vesele objevovat legální ježdění po silnicích v okolí. V té době jsem vážil o půlku míň a skútr bez problémů na křižovatkách akceleroval jako první a na rovinkách dokázal upalovat "tachometrových" 95 km/h, z kopce i 100 km/h. Do kopců to sice padesátkou jelo, ale docházel mu dech. Ovšem vynahrazovala to spotřeba kolem 2l/100km.
Dnes, po nějakých cca 20ti letech, je okolní provoz výrazně rychlejší, já výrazně těžší, takže skútr už běžnému provozu nestačí a často je to už i o hubu. Skútr je však stále pojízdný a na chatě s ním jezdíme pro rohlíky. Je to takový rodinný moto klenot, který už nikdy neprodáme.