Prodal jsem V-Stroma. Tak bylo potřeba něco k Transalpovi, abych si veterána šetřil. Něco co má 21" kolo, něco co je opravdu cestovní enduro, má dráty v kolech, nemá zdvihy 150/150 mm jako V-Strom ...je už aspoň částečně vybavený na cesty.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: Protože jsem zkoukl nějaký videa na YouTube, přečetl nějaký recenze, vyslech pár info od bývalých majitelů Tigera a protože ... protože do Brna je to blíž než do Plzně, protože se mi líbí tady ta barva.
První dojmy - První dojem ... wow. Ale po 70 km v cca 0 - 2°C bylo nejvíc důležitý že hefty topí :-) Druhej dojem ... po cca měsíci . Je to velký , je to těžký , je to vysoký . Transalp je proti tomu drobek .
Doplňky na motorce - Doplňky: deflektor , rozšířenej stojan , zubatý široký stupačky a zadní brzda , sklopná řadička , rozšíření na zrcátkách, mlhovky , vyhřívaný hefty , dekl pod motorem , LED blinkry , padáky , držáky kufrů , držák navi a telefonu , zásuvka 12V + 2x USB . Hliníkovej topcase Givi , hliníkový boční od Big Husky . Něco z toho bylo bylo u Adventure už v základu , něco od předchozího majitele , něco ode mě . Při koupi neměl boční kufry , ty jsem si nechal udělat u Big Husky.
Recenze
Na silnici dobrý , tam se váha ztratí . Ale jak jsem ji vzal mimo asfalt tak jsem si tak jistej nebyl. Na rovině došáhnu oběma nohama tak akorát ( měřím 185 cm ) . Jak budu někde na polňačce , vyjetý koleje , a šlápnu si do díry tak se vyválím .
Na nějakou recenzi je ještě času dost , mám najeto cca 700 km , a zatím zkouším co si můžu dovolit . Dojezd na nádrž je určitě přes 500 km . Zatím tankováno dvakrát , vypočítaná spotřeba 4,5 l/100 km. A to je ježděno s bočníma kuframa .
Zrcátka ... no jsou malý , no .
Světlo ... docela tragédie . Asi by to chtělo vyměnit za LEDkový .
Edit ... světlo vyměněný . A byla to dobrá investice.
87 000 km - výměna rozvoďáku proběhla .
Musím samozřejmě taky pochválit. To LED světlo si musím pořídit, vypadá to skvěle a hodně to omladí motorku. Hádám že to i líp svítí. Jinak co se týče terénu jde asi hlavně o zkušenosti jezdce. TA byl taky těžkej, takže když už na enduru, tak poradnym cestovním. Přijde mi že pocitově po rozjetí má GSA těžiště níž a v menších rychlostech se mi s ní lépe manevruje. A ten podvozek dodává fakt jistější průjezd než uhoupaný TA. Nejezdím ale žádnej hardcore off, spíš hobby turistické tempo.
ynzha ... však jsi na to už reagoval
Primárně tu mnichovskou pomstu mám na cestování, Transalp už má svý roky, kilometry, a nemá pětku ... takže přejet s ním Rakousko nebo Maďarsko po dálnici abych se dostal do nějaké cestovatelsky atraktivní země je jeho zbytečný trápení.
Máš pravdu , do lesa to není . Je to těžký , vysoký , široký ... ale na to mám právě Transalpa . Adventura jsem chtěl kvůli větší nádrži , a tak nějak Adventury jsou líp vybavený . Navíc tady ta barva je dostala .
Ani ses nepochlubil
Jestli jsi to chtěl do lesa, neměls brát Adventure verzi, je přece jen o dost lehčí. Ale i tak to nadělá spoustu radosti, tak ať slouží a kolama dolů.
_pat_ dík , sekyrku nechám na Transaplovi
šnek4 dík . Na Kanadu bych rád zajel pokud budu mít volno . No a jde o to kdy bude - sudý týdny jezdím na Transalpoví , lichý týdny na Bawcu
Michale ať ti slouží k tvé maximální spokojenosti a doufám že ji přivezeš ukázat na letošní Kanadu