První ročník této legendy s minimálním nájezdem a v perfektním stavu - poklad. Můj vstup do světa cestovních motocyklů.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 955i: motor mi nesedí
BMW F 650 GS: moc vysoká
První dojmy - První dojmy po přechodu z horneta byly hrozné. Ale to kvůli tak obrovskému rozdílu v posezu, těžišti, výšce sedla. Ale po pár kilometrech si to sedlo. Bojuji s balancem na křižovatkách a s couváním do garáže. Jízda ve dvou je úplná paráda.
Motorku bych doporučil pro - Lidem s menším vzrůstem. Levnější vstup mezi cesťáky.
Doplňky na motorce - Padací rám, plastový topcase, nosič na boční kufry (alu kufry musím dokoupit).
Recenze
S motorkou se teprve učím. Na silnici je suprová. Do zatáčky padá sama a překvapivě krásně drží stopu. Z terénu jsem zatím zkoušel jen louku. Tam jsem narazil na problém - s mojí výškou 175cm nemám při jízdě ve stoje jistotu v držení motorky mezi stehny.. chybí mi tam tvarování nádrže.
The Suzuki DL650 V-Strom is a comfortable, fun, and truly versatile motorcycle that can go anywhere. The handling is adequate for fast, twisty roads, the protection is adequate for highways, and the riding position is ideal for city commutes. The brakes, bloxorz, suspension, and gearing are all in good working order. The Suzuki DL650 V-sturdy Strom's chassis provides stability and quick turns. But don't take it off-road.
Super mašina, budeš mít radost, jakou službu ti prokáže