PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lyžař
Vloženo 15.7.2023
Aktualizováno 2.10.2023
Zobrazeno 754x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak moje druhá "velká" motorka a opět je to Versys 650. S tím prvním jsem se po nehodě rozloučil.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Havrda (Hradec Králové)

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Překvapení a nadšení. Očekával jsem, že bude stejný jako ten první, ale hned při prvním zařazení žádná velká rána, ten typický kopanec skoro zmizel, vše je takové opravdu jiné. Vibrace mírnější. Rozhodně ne horší! První dojem je parádní.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce jezdit hlavně po asfaltu, do terénu není stavěná. Umí se chovat velmi způsobně, tak si ji může pořídit i zelenáč s čerstvým řidičákem, ale na druhou stranu umí ukázat i růžky a jezdit sportovně. Krátké trasy cestou do práce i několikadenní putování - žádný problém, prostě univerzál.

Doplňky na motorce - Padací rám RD, blastry Kawasaki, vyhřívané rukojeti Oxford, topcase Kawasaki, držák navigace, držák mobilního telefonu SP Connect, botička SW Motech, deflektor Puig 2.0 Clip-On, zásuvka 2xUSB-A, mlhová světla Kawasaki

Recenze

Zatím zajíždím zcela nový motor a tak se vejít do 4000 otáček je celkem těžké... Člověk musí stále řadit. Prakticky stáje je pod otáčkami. Na 6 je max. kolem 85 km/h.Těším se, až budu mít celý rozsah. - Zajeto, hurá, nikdy bych neřekl, jak ty omezené otáčky člověka otravují. Ale už míme plný rozsah a užíváme si to!

Musím ocenit displej, podsvícení se opravdu povedlo, ačkoli je plné slunce, je krásně čitelný. A těch údajů! Nesmějte se, starý Versys ukazoval rychlost, otáčky, kontrolka světel, blikačů a neutrálu a pak si člověk musel vybrat, zda hodiny či počítadlo km.
Spojení přes BT s mobilem opravdu moc funkcí nenabízí, s aplikací Rideology lze provádět změnu nastavení, ale že by promítl na display kdo volá, to se nenaučil.

S Versysem jsem byl spokojen, proto opět Versys. Proti minulému má jinou barvu - zelená, nově ABS, typické Versys světlo první generace nahrazeno dvojicí LED světlometů. Doplněna botička na stojan, abych se nebořil a držák na mobilní telefon (protože ještě nemám připojenou navigaci k baterii, tak je mobil navigační záloha, když dojde baterie Garminu).

Zatím jsem si nepořídil boční kufry, cestuji stejně v 99% na lehko. Měl jsem ty staré Givi z oranžového, ale prodal jsem je, nemám na ně držáky na motorce a ty originální od Kawasaki udržují útlejší linii - případně bych pořídil tyto. Ale ta cena!

Plexi je sice výškově stavitelné, ale ani nejvyšší poloha mi nevyhovovala, stále byl hluk až moc velký, tak jsem doplnil deflektor Puigh a je to lepší, ale stále ještě uvažuji o výměně za vyšší - turistické. Rozhoduji se, zda origikál od Kawasaki, nebo sáhnu po štítu od jiného výrobce. Cenový rozdíl je značný.

Při prvním servisu po zdolání 1000 km doplněna USB zásuvka (myslel jsem si, že 12V zásuvka je v sériové výbavě - není), napojení aktivního držáku mé staré navigace Garmin a mlhová přídavná světla.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
motosvět
motosvět napsal 06.12.23 v 10:06 10b.

Hezká motorka mám tu stejnou
Měřím 186 a pořídil jsem plexi čiré turistické od GIVI. Super ochrana můžu mít i vyklopené hledí a větrat obličej (samo, že sluneční clona přes oči). Nevýhoda je, že to trošku versyse z boku zeškaredí .

vopák
vopák napsal 20.09.23 v 08:35 10b.

Parádní je,kawa má šmrnc

Více komentářů



TOPlist