Jsem rád, že ji po přerušení výroby začali opět vyrábět. Chtěl jsem s manželkou tu samou. Měli jsme před touto ročník 2011 a opravdu ten pokrok je znát. A navíc splňuje i normu euro 5, tak není problém ani v zahraničí s vjezdem do omezených oblastí.
Motorka koupena od FIRMA:CarTec Praha (Praha 10-Malešice)
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda GL1800 GoldWing: Moc velké pohodlí. Bylo to, jako bych seděl v ušáku u televize v obýváku.
První dojmy - Tuto moto jsem již znal. Měli jsme jeden z prvních modelů GTL řady K1600. Posez, pohodlí a ergonometrie je perfektně sladěna a na tomto se nic nezměnilo. Velice příjemné je rychlořazení a taky zpátečka, která je u takto těžkého stroje potřeba a na předchozím ještě nebyla.
Motorku bych doporučil pro - Kdo rád cestuje na dlouhé vzdálenosti ve dvou a chce si užít sportovně laděnou jízdu.
Doplňky na motorce - Větší padáky u motoru a před bočními kufry, zahrádka na topcase, nosiče zavazadel na boční kufry, laděné výfuky, jiné plexi s deflektorem a ventilační mřížkou, ochranná fólie na celé moto.
Recenze
Pokud někdo uvažuje o pohodlném cestování na větší vzdálenosti ve dvou, a hledá motorku, která zvládne nejen dálnice a silnice I.třídy, ale i polní cestu nebo drobnou šotolinu (osobně odzkoušeno v Rumunsku, Slovinsku a Albánii), tak je to právě tato motorka.
A ještě se přitom cítit, jako když jedete na koni a ne v kočáře (to jsme si připadali na Goldwingu, který jsme také zkoušeli) - to jsou slova manželky jako spolujezdce.
Má boží kola...
Moc pěkný parník
Krásný stroj … jen mě neustále zaráží že konečně nějaký výrobce neudělá funkční plexi aby sme si tam nemuseli dávat ty ee deflektory ….