PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ..Roko..
Vloženo 29.4.2024
Aktualizováno 28.6.2024
Zobrazeno 389x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Desítka Ninja, prej by měla být zelená, osobně mě tato kombinace zlaté a černé přijde sexy, navíc ta černá maskuje její stáří.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Po 9letech na traktoru, rouměj V2 v litru, zase jinej svět, ale absolutně, každopádně to byl můj záměr. První V2 co jsem měl mě nesedla, druhou už jsem si zamiloval a ta už u mě zůstane, jenže ta touha na SS Ř4 mě tam někde hlodala a po dvou letech váhaní jsem bouchl do stolu.

Recenze

Nikdy jsem nebyl moc vyhraněnej, teda vlastně byl, 4 válec v litru celkem solidně uspokojoval moje touhy a potřeby. Jenže jezdit 200+ a tahat u toho kolena po zemi s přibývajícím věkem mi přišlo čím dál víc tak nějak nebezpečný a bylo potřeba ubrat , řekněme přestat běžet a spíš tak vyklusávat Toto období zaplnilo VTR F , ta motorka je na silnicní svižný ježdění úplně super, byť je to technická babička, pořád dokáže slušně upalovat i celkově fungovat, jen je ta sranda už v nižších rychlostech a 40tkm na ni uteklo, jak voda. Ovšem mi zase začalo chybět to peklíčko z motoru, ten přesnej podvozek a celkově technika nejvyšší kvality. Bylo rozhodnuto koupím litr SS a udělám z něj GTčko ,protože na motorce už nejezdím úplnou krev a projížďka je spíš tak 200-500km. Ninja mi tak nějak přišla pod ruku, spíš náhodou, resp. poměr cena/výkon byla bezkonkurenční, takže jsem sehnal nějaký základní info a věděl, že chci model 06/07.
Ovladatelnost kolobrndy, dobrá ergonomie posezu (nemám tam origo řidítka), zatím jsem dal teda v kuse jen 250km a půjde to, motor je na dlouhý psaní, ale o tom až později, jakmile dám pár tisíc km, rozepíšu se víc, ve zkratce... jo je to tam, je tam toho hodně, umí to zadupat, ale furt nevím jestli je to už masakr, nebo jen brutal

6/2024

Po cca 2tkm nějaký zhodnocení.
Dostala nějakou péči a.. shořel stator. Ještě někdo řekně, že Hondy mají problémy s dobíjením, hned dostane ode mě na bradu xD
Když to vezmu "lidsky" 10ka je jako kámoš v posilovně, co tě profackuje před težkým dřepem, ty víš, že to myslí dobře a vlastně to i tak nějak potřebuješ k výkonu .
Když to vemu technicky, motor za mě bomba, jezdím 22 let a neděsí mě, ale.. funguje dole, ve středu (nejde snad ani podtočit tvl) a když se ti podaří mít plnej dvojka, trojka 7 - 8 - 9krpm dějě se v tomto pásmu něco co má svoje kouzlo, jako, že i na trojáka a přední kolo jen sotva líže asfalt (když trefíš nerovnost umí to i na 4ku) a furt to narůstá (můžeš 13krpm)
Podle stylu jízdy, je jako klidná síla co dřímá a když jej vypustíš , jen řekně, tak, teď se připrav a teď se drž, letíme.
Není v tom zlost, vzteklost, je v tom, mám toho hodně a mám na to ,když to chceš, tak ti to dám bro..
Takže bych tu trochu vybrzdil oblíbenou větu masakr největší (pro tužky, pastelky a co vím koho, jako já), nadruhou stranu uznávám, kdo má koule tohle držet u huby furt a neustále tak ten pocit si tam asi nejde, což je spíš dáno tím přením kolem furt v luftě xD

Protože si každej myslí, že je brachratá, težká a velká, což je jenom na fotkách a dělá to opticky pření kapotáž a dva laufy, jinak má jen o chlup (i tak nesmyslně, tuším +10mm) krátkej rozvor, jako gen 1, + 5kg asi nic co by vyloženě šlo poznat. Je hravá, krátká a lehká, za mě podvozek je tady do puntíku adekvátně postavenej tomu co na něj působí, váha - motor, celkově to působí, jakože optimálě odladěnej balíček, nevidím tady nejmenší problém a to i na cestování, četl jsem recenze některých uživatelů zde, že cestování ne.. nesouhlasím, za mě umí i pěkně dálku, všelijaký pasti a nástrahy na asfaltu a když se přepne na mód zpěcháme..., já to do uzkých nedostanu ani omylem (nestydím se za to a nepotřebuju jezdit hranu před 40kou, budu se smát, až to budu po seobě čist za deset let), má snahu o nafackování na horším povrchu pod plynem (mám upravenej origo tlumič řízení a funguje i už na 4klik), ale vždy to zatím pobrala bez výměny spodního prádla.

Brzdy: origo fungují až se zahřejou a to podle mě úplně v poho, ale ten nešvar s dlouhým chodem páčky je otravnej, na 954RR kterej fakt brzdil na pána (jedinný moje dlouhodobý srovnání), nemyslím si , že je rozdíl v provozních podmínách, ale nefunguje to mimo ně + chod páčky. Je tu toho dost co s tím.

Je to dlouhý, já to chápu, zkrátit to, ale nešlo...
Kdybych to měl nějak zaobalit , já osobně v tom nevidím vzteklou sFini , ale spíš fakt dobrýho kámoše, co je tak trochu od rány, ale zároveň mu nechybí empatie, za mě fakt klobouček Kawasaki.

PS: Kdo je zvyklý třeba z Hond, bude trošku postrádat řemeslný zpracovaní, i ten přístup konkretně u téhle generace k věcem není úplně lala všude místo, ale ta matorka je postavená, jako 600ccm (rozměrově), což sebou nese prostě ústupky, za mě je to 6ka s litrovovým motorem, za tím si stojím, ale jako 6ka je jen rozměrově!

Moje recenze je absolutně neadekvátní xD až ji budu mít deset let a najeto 50de, můžu začít být objkektivní... xD

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 11.05.24 v 21:19 10b.

A tak, taková trošku svižnější turistika no.
A že prý stopadesát koní stačí! Asi omyl co?

SLUGI
SLUGI napsal 02.05.24 v 17:27 10b.

...

bruttopyr
bruttopyr napsal 30.04.24 v 00:09 10b.

Honzo, na turistiku už lepší motorku neseženeš!

Maršal_Malinovskij
Maršal_Malinovskij napsal 29.04.24 v 18:48 10b.

vítej mezi SS turisty , jen jednou jsem jel na ZX 10 a bylo to peklo , užívej ve zdraví mototuristiku
Za mě brutal-masakr

Více komentářů



TOPlist