Zvuková extáze, skvělý all-rounder.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Novej předek jí fakt prospěl, led denní svícení vypadá supr, krásně na to navazuje větší barevný displej. Zpracování vypadá taky dobře. Černá jí opravdu sluší, na fotkách nic moc, ale v reále, alespoň za mě, vypadá v černé nejlíp.Žádná barevná tuctovka, jak 99% motorek co potkáš.
Motorku bych doporučil pro - Pro každýho, kdo chce vystoupit z nudné šedi Japonců. Pro toho kdo chce, aby mu v uších zněla ta nejhezčí písnička z motocyklového světa. Pro toho, kdo rád drtí a netrápí motorku v nízkých otáčkách, to jí dělá vyloženě zle.
Doplňky na motorce - Karbonové blatníky
Zlatý D.I.D. řetěz 525 ZVM-X2
Kryt víka spojky GB racing
Aprilia MIA jednotka
Držák mobilu SP Connect
Polepy podle vlastního návrhu
Akrapovič a mapa - bude do týdne
Recenze
Tak a je to tady...příběh pokračuje. Stejný Tuono jsem po pár měsících prodal kámošovi, víc o něm si můžeš počíst tady: www.motorkari.cz/motorka/ Takže úvodní nadšení, dojmy z motorky a proč jsem se rozhodnul právě pro Tuono se dočteš u první motorky a stále to 100%ně platí.
Je pátek 7.6.2024, telefon zvoní, motorka je nachystaná k odběru. Po práci skáčeme do auta a jedem směr Brno. 30+ stupňů na teploměru a zrovna celý týden jsou fakt velký bouřky z horka, ale zatím to vypadá nadějně. Za půl hoďky jsme v Brně, slunce praží, ale všude okolo jsou černý mraky, který se strašně rychle blíží a někde za rohem je supercela. Takže rychle převlíkačka, sedám na motorku, tankuju plnou a směrem domů. Prvních asi 10km jedu po dálnici, ale hned na Rohlence z ní sjíždím na okresku, ať můžu řadit nahoru a dolů a motorku zajet tak, jak se sluší a patří. Riskuju tím ale to, že pěkně zmoknu, což s novou motorkou určitě nechci. Oči upřené neustále na mraky, snad víc než na silnici, řadím často 3-6, brzdím motorem, ale černá hradba mraků mě pořád dohání. Přijíždím do Vyškova a asi 300m před benzínkou na mě dopadá prvních pár kapek. Sotva zaparkuju pod střechu, tak se strhne mega liják.
Parkuju vedle zbytku schovávajících se motorkářů a čekám, až to přejde. Naštěstí za 15 min je po dešti, ale ani tak se mi nechce nová motorka hned špinit, tak volám kámošovi, ať skočí do dodávky a přijede pro mě. Naštěstí do cíle to bylo jen asi 12km, tak je tu za chvíli a zbytek dojíždíme už v dodávce na firmu.
A tady už ve stáji 2 stejný stroje, jedna bývalá a jedna současná.
No a protože příští týden je Aprilia Day, tak mám co dělat, abych do té doby motorku zajel. Další den (v sobotu) brzo ráno skáču do sedla a okreskama vyrážím směr Lipno a zpět, abych najel co nejvíc kilometrů. Zároveň se mnou jede Pavel, aby se projel na své nové (mojí bývalé) Aprilce.
Vybíráme super okresky od Blanska, přes Velkou Bíteš, Moravské Budějovice, Novou Bystřici, Český Krumlov až do Volar.
Zpátky lehce měníme trasu a zastavujeme na tradiční fotku u Dukovan.
V 18:45 jsme zpátky a za náma je 700 km. V neděli 160km kolem komína a ve středu mám 1 030km a za sebou první servis. Tak to šlo celkem rychle.
Stejně jako u prvního Tuona dávám později SprintFilter a samozřejmě musím poladit grafiku k obrazu svému, ale zase ne úplně stejně jako na první motorce. A jak to dopadlo už bude v galerii.
Zbytek budu přidávat v denících. Motorka je to naprosto top a neměnil bych za nic - momentálně ani za Streetfightera.
Je jina barva (polepu), jina grafika (prava a leva strana odlisna) a jiny cislo
Alespoň to chtělo jinou barvu, ať se to lépe rozlišuje
YE TO YEBA
Pěkná dík za srovnání s dukem u předchůdkyně
Jak jsem psal, ukecal mě kámoš (zaměstnanec), jestli bych mu ji neprodal, on si ji do nákladů dát nemůže...takže říkám, proč vlastně ne?