Koupena jako nová (Radeva Olomouc).Nikdy nepadená.Laďáky (super zvuk),padáky,orig. mřížka chladiče XJR,čiré blinkry.Prostě černý krasavec se stříbrným motorem.
Recenze
Nejvíce mě fascinuje mohutný a nekonečný krouťák.Je to prostě lokomotiva na dvou kolech.Tento stroj nerozlišuje zda jedeš sám, nebo má naloženo 200 kg, kopec nekopec pořád tahá stejně a hlavně ho neutaháš.Co se týče spotřeby, je třeba mít dobře nastavené podtlaky a synchronizaci karburátorů.Samozřejmě nejvíce záleží, jak za to taháš.Dá se s tím jet pod 6l (odzkoušeno s manželkou-Rakousko), samozřejmě předpisová jízda,ale dá se s tím jet i za 10l, ale to se už ručička tachometru nachází úplně někde jinde.Takže takové ty fámy,že XJR žere i trávu u cesty ,nejsou opodstatnělé.Líbí se mi spousta motorek (však by to bylo také o ničem,kdyby se všem líbil pouze jeden typ), ale vždy jsem měl slabost pro naháče.Takže proto XJR.Jsem s ní naprosto spokojený,na to,jak je robusní je velice dobře ovladatelná a hlavně pohodlná.Můžeš ji sedlat celý den a vůbec se necítíš unavený, nebo rozlámaný.Nyní má naběháno 20 000 km bez jediného problému. Je ale pravda, že dostává jen tu nejlepší péči.
Před letošní sezonou mě čekal první větší servis,tzn. kontrola a seřízení ventilů po 20 tisících (v pohodě),synchronizace a vakuovka karbeců (téměř beze změn),nové svíce,vzduch. filtr.Při předávání mašiny mě servisák překecal ať to osadím KN filtrem.Nejdřív jsem váhal,ale nakonec mě zlomil argumenty,že investice do KN se brzy vrátí a hlavně vzroste výkon a klesne spotřeba.Navíc mě mašinu též vyladil vůči osazeným laděným výfukům.Při zkušební jízdě jsem nechápal.XJR viditelně vzrostl výkon a se spotřebou jsem šel o 0,7 litru dolů.Takže KNko vřele doporučuji.Je ale pravda že svou roli hrají i laděné výfuky.
10b krásné strojek
Nejhezčí a nejuřvanější xjr široko daleko Už se těším až je zase protáhneme
Pěkná,pěkná,pěkná! Přenádherný kousek! Je vidět,že ji nemáš jenom na ježdění! Tak to má vypadat! Jasných 10b bez přemýšlení!
Krásná xjr.Super mřížka na chladiči