Nový mazel jako náhrada za rozbitou M800. Barva modrá perleť. Hned jsem se pusti do úprav, které jsem plánoval na minulé mašině...
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Jaké můžu mít první dojmy, když už stejnou milenku jsem již jednou krotil? No prostě je to introš ajk má být a splnil, co jsem očekával. Takže jsem spokojen
Recenze
Provedené úpravy: komplet přepákování, na míru vyrobený padací rám s předkopy, originál plexi štít (mimochodem Suzuki jej prodává hoodně předražený, tenhle stál 10.000 a bych pravdu řekl, nic moc..), naladěné výfuky, nerez kryt chladiče, opěrka s upraveným nosičem na velký kufr, nové držáky na brašny, které zároveň slouží jako boční padáky, nové brašny s velkým kufrem, kam vlezou v pohodě dvě přilby, nerez držák na SPZ (původní plastový se během jízdy třepe jak drahý ratlík), nové stupačky a široké sedlo pro baťůžek, aby mě po padesáti km nemlátila do hlavy, že ji bolí prd...ka... Pak už jen panceřové brzdové hadičky a nějaké cinkrlátka, jako nové zrcátka a ozdobné krytky na ventilky.
Motka jejde jako drak, ve srovnání s "bývalou" není rozdíl. Výkonově je v pohodě, málokterý čoprák má tu čest mi ujet a to i s mašinou o větším obsahu.
M800 je dobrý stroj, spolehlivý a já jsme spokojen.
Čtu tvoje recenze na M800 a musím s tebou jen souhlasit. Tak hodně spokojených km . Hodnotím 10ti body
Pěkny kousek A velice pěkné webové stránky za 10 b.
Ta re nádhernááááá Tu taky potřebuju Koukám, že si s ní taky vyhraješ Jasných 10 bodů Ahoj
Čusky Polly .Máš to pěkně vyšperkované .Někdy se doufám potkáme a hodíme řeč .Měj se Mates...
Moc pěkná leštěnka, 10, přeju Ti pohodové jízdy, dobré přátele a co nejmíň bláta a deště, ať nemusíš pulírovat A někdy se doufám potkáme. Majk