Čerstvě poskládaná čínská střela ráže vzduch 250ccm. Ještě nevrčela, ale zatím spokojenost. Až na lícování plastů to mají pěkně udělané. Moc to asi nepovalí má necelých 20k, ale pro mě je důležitých těch 115kg kterých to váží. Kolobrnda! :D
Recenze
Resumé po skoro dvou letech.
Moto má najeto asi 30-35MTH. Moc to nesleduju... :) Z 90% ve sněhu a bahně. Bez závad, poruch, tekoucích vidlí, prasklých lanek, těsnění a šroubů. Co je mírně naprd je neendurový podvozek. Člověk se s tím musí naučit. Další nevýhodou je slabší krouťák úplně všude, člověk se musí naučit pořádně a rychle řadit. Mírně naprd jsou tenčí osy v přepáčku, je tam vůle, ale těsní to pěkně, tak to ještě pár let vydrží. Pak dám nová ložiska. Skvěle funguje baterka a el startér. Studené starty jsou po týdnech stání horší(není tam pumpička na benzín), ale startér a baterka to v pohodě zvládnou. Za tepla paráda. Řazení velmi dobré, ale hůř se hledá neutrál s běžícím motorem, chce to cvik. Řidítka měkká, po pár větších pádech lehce prohlá, ale bez vlivu na funkci. Páčka spojky a řadička ulomeny a snadno opraveny. Řetěz původní, zatím asi v polovině napínáku. Guma přední skoro nová, zadek má tak 70%. Jízda ve stupačkách po úpravě plastů super, skoky do metru výšky taky v pohodě, podvozek i rám na to mají. Když si člověk udrží horní čtvrtinu otáček tak se dají i prudší výjezdy jezdit na čtyřku. Na jedničku se dají jezdit bez spojkování otočky v plném rejdu. Ale ve stupačkách to už při otevření plynu dost nepříjemně škubne. Podsedlovka je slaběji stříkaná a v místech kde stála voda a není tma přístup se objevila rez, zamazal jsem to vazelínou a od tý doby je klid. Jinde to nerezne. Dráty v kolech špica, nikdy nebylo třeba dotahovat. Brzdy slabší, do terénu stačí.
Motorka plně splnila účel a předčila očekávání co se spolehlivosti týká. Naučila mě číst stopu v bahně a ve sněhu. Donutila mě řešit problémy plynem, jezdit ve stupačkách, přejíždět strouhy, kořeny a kameny s předním kolem ve vzduchu. Jezdit s lokty nahoře a jezdit smykem uplně všude. :)) Velice rychle řadit, i 3 kvalty za 5 vteřin. Žádný prd, prd, prd na jedničku a dvojku s velkou motorkou. A jezdil jsem v terénu minimálně jednou za 14 dní i v zimě. A to je sakra znát... To vše za 3 litry benzínu na 100km, litr oleje na 10MTH a 450Kč za pružiny z Hondy. :)
Luxus, taky musím něco takvého sehnat
Koukám,že si toho "bahňáka" pěkně užíváš,tak to má být chlape,tak at to maká
jako bonus máš ode mne 1O b
parádní kola a všechno ostatní taky
Sonyjarek: Dík. Jestli čínu tak Xmotos, jinak radši nic, jsem rád za to co jsem vybral.
very nice motorkaa, hlavne ta vaha je super, asi o ni taky uvazuji na jare. 10b sefe.