Naháč od suzuki s přiškrceným motorem z k5 s výkonem 72kw.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 N: důvod neuveden
První dojmy - Po prvních kilometrech mi přišlo ,že to jede jak cyp. Předchozí tdr 125 zrovna nepřekypovalo výkonem. Posaz je pohodlnej a váha je víc na rukou oproti hornetu. Ze začátku byl problém s dávkováním plynu , protože při úplném zavření a následném otevření dost cuká ,ale je to dost o zvyku.
Doplňky na motorce - motocross řídítka accel , jiná zrcátka , padáky PP tuning
Recenze
Koupená v srpnu 2010. drží perfektně. Motor tahne pěkně ale nejvíc je to cítit od 10 000 výš. Posez je příjemnej ,váha je trochu víc na rukou než u konkurence. Nad 150 už to pěkně fouká ,ale s tim se u naháče musí počítat. Do zatáček se skládá pěkně , přední vidle žádnej zázrak ,ale svojí práci odvádí dobře. Stupačky sou níž ,takže při ostřejší jízdě se snadno škrtne stupačkou. Převodovka je trochu hlučnejší ,ale jinak funguje OK. Vpředu mám o zub menší pastorek a je to hodně znát , líp táhne a na maximálce se to skoro neodrazilo , teď nějakých 220. Spotřebu sem zatim přesně neměřil ale dojezd je zhruba 200km na nádrž při svižný jízdě. V zadu mám nazutý pirelli diablo rosso corsa , zatim najeto 5000 a eště pár tisíc zvládnou , drží perfektně , fakt super gumy.
Dobre ji vodis Tak hlavne bez padu. At slouzi.
supr Suzina gratulejšn
Bacha na Jirku ,tendle motorkář to je hotovej kolínkář ale néé malej bacha naněj ,skvělá volba Jirko Suzuki GSR 600 masakr
Koukám, do nové sezóny s novým strojem, tak ať slouží bez nehod máš to pěkný
dik všem , no na novou sezonu sem koupil pirelli diablo rosso corsa , tak uvidim , když sem jí koupila , byly tam pirelli diablo a drželi fajn