Vysněná blatka je od 12.2.2011 doma.Tato velmi krásně provedená a kvalitně zpracovaná motorka se podle mě řadí mezi nejlepší dvácy na trhu v této třídě, a to i kvůli kvalitním komponentům (např.: přední obrácená vidlice marzocchi a pérování sachs.
Recenze
Je použit podčtvercový motor (zdvih menší než vrtání) od firmy Moto Morini o výkonu 9.9kw (13.6koní) s 6-ti stupňovou převodvkou, se kterou je radost řadit, ale vyrábí se v Blansku.
Podvozek je také velmi kvalitně zpracován, jsou zde použity jak již zmiňovaná obrácená vidlice marzocchi o průměru 40mm se zdvihem 170mm,tak pérování od sachs se zdvihem 25mm (zdvih zadního kola je 190mm). Kyvná vidlice je taká velmi masivní za kterou by se nemusela stydět ani motorka o větším objemu. Rám je ocelový trubkový uzavřený, taky velmi kvalitně svařený a zpacovaný (přímo v Blatě nám říkali že do něj zkoušejí větší motory a že to rám zvládá). Brzdy jsou už z vlastních zkušeností velmi učinné a dobře dávkovatelné(především přední)a jsou od AJP. Pneumatiky:přední je 21" a zadní 18" zatím je hodnotit nemůžu,kdyžtak později...
Snad jediná věc MADE IN CHINA jsou zrcátka, která ovšem i přesto , že jsou z číny fungují dobře a jsou plně nastavitelná, drží v nastavené poloze.
Téměř všude je napsáno Blata, ať už se jedná o středy kol, plasty, sedlo...
Ovládací prvky na řidítkách jsou přehledné a dobře ovladatelné od firmy Domino. Řidítka jsou masivní a pěkné, ale jsou nízko. Palubní přístroj Acewell vypadá taky dobře, umožnuje sledovat jak dlouho byl motor zpuštěn, maximální otáčky, 2x trip, měřeni ujetých km za den a ostatní základni funkce. Sedlo je dobře tvarované, dobře se na něm také sedí a je ve výšce 935mm.
Blinkry a zadní světlo je z LED diod, v předu je halogenové(svítí také dobře), světla se při nastartování automaticky zapínají.
díky :)
Moc fešná blatička..
Fandím této českéé! značce ať dosáhne hodně uspěchu.Ať ti slozží
thanks tobě taky
a paráda další blatka tak ať slouží . 10b