Španělská Derbi, vyrobená v Itálii v Piaggiu. : )
Je to už 50 nutných znaků, které tu musí být napsány? : )
Recenze
Zatím se seznamujeme.
Svezl jsem se na ní pouze 2x a ještě k tomu ji zabíhám. Konečně se trošičku rozjezdila (bylo to zpočátku celkem lenivý).
Překvapivá je agilita a stabilita. Dost mě překvapilo, jakým fofrem se dá na skůtru projet zatáčka. Hrby- nehrby.
Spotřebu zatím neměřím, pže se to zabíhá,ale určitě to bylo přes 4 litry. Mám najeto cca 120Km, takže soudy nevynáším.
Ve srovnání s tím čínským šmejdem, kterého jsem vracel do bazaru, je tohle NAPROSTO JINÁ PÍSNIČKA!!!
...
Najeto 500 km a zatím vše O.K. Skůtřík se pěkně rozjezdil a přidal na hbitosti. Pořád ho šetřím,abych ho pěkně zaběhnul,ale občas mrknu na tacho a v údivu uklapnu, kolik to jedu!?
Spotřeba je stále kolem 4 litů...což je dle mého dost,ale jezdím výhradně po městě a občas ve dvou,takže asi nic extra.
Stojan už jsem párkrát odřel, takže továrnou nasazené Maxxisky špatné nejsou.
Vibrace- celkem citelné - 125 jednobuch- jsou znát za volnoběhu při zastavení,ale jinak je vše v normě.
Při jízdě ve dvou je tlumení dost na limitu a občas se skůtr lehce zavlní, či rozhoupe. Sólo je to ale super!!!
Suchá hmotnost je cca 100 Kg,což je PECKA a je to dost znát při manipulaci na místě.
A teď negativa:
1) Malá nádrž (5l) = časté tankování.
2) Maxxisky jsou na vodě doslova nebezpečné. Předek za mokra nedrží a to jsem docela "vodník".
3) Nemá to boční stojan.
spidy: Nahoru do kopce jsem naháněl maníka s Monsterem. Byl levej jak šavle a v posledním vinglu jsem ho zdravil na jeho úrovni. Chová se to jak opravdová motorka.
No konečně jsi ukázal krasavici. Farinak šla na kolínko viď...
Zajímavá derbi mnoho štastných km