Zvláštní a poměrně divoký design, žádný extrémní výkon, zato pořádná porce zábavy.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Vzhledem k předchozím nulovým zkušenostem byl první dojem dost výrazný. Prostě to jelo jako prase, řvalo jako prase a přitom se to dalo krásně kočírovat. Dojem výkonu byl dán krouťákem a projevem jednoválcem obecně. Motor prostě není gumový a každý takt je cítit.
Motorku bych doporučil pro - Motorka klidně pro denní dojíždění za prací (pokud to není po dálnici), ideální motorka pro majitele řidičského oprávnění do 35kw, jako rozumný start do světa velkých motorek a prý je fajn i pro holky :-)
Doplňky na motorce - Koncovky Akrapovič v titanovém provdení, karbonové doplňky, štítek, padáky, kryt motoru
Recenze
Je to moje první, takže hodnotit můžu, srovnávat zatím moc ne. Dojem z první jízdy domů je maximálně pozitivní, výkon je pro mě zatím dostatečný a do začátku si myslím vhodná volba. Až zkušenosti dovolí a jestli mě nadšení neopustí tak po pár sezonách možná přesedlám, ale to zatím není vůbec aktuální a těším se na seznamování s mtčkem.
Výstroj zatím nedorazila kompletní, takže první cesta byla v riflích a půjčené textilní motobundě, která ne úplně sedí. Ale snad u hubíků nažhaví jehly a bude brzy pořádné oblečení.
Je po jednom majiteli, 13k najeto, parádní stav (jestli majitele někdo zná tak mu poděkujte za údržbu, snad na mě nečeká nějakej kostlivec ve skříni...).
Laděný akrapoviče jsou krásný, ale hlavně parádně znějí. Snad to nebude okolí moc otravovat a budu je moci s klidným srdcem nechat otevřený, protože to stojí vážně za to. Motorku bych přirovnal k takovýmu mladýmu náctiletýmu výtržníkovi. Je drzej, namachrovanej, sílu extra nemá, ale dohání to projevem a sebevědomím.
Edit 11.10.2011
Díky letošnímu nic moc počasí a hlavně nedostatku času jsme spolu najezdili zatím něco přes 4tis km, zato ale na hodně zakřivených okreskách, kde se mtčko cítí jako doma. Jakmile je třeba jet někde rychleji než 130, tak to po chvilce otravuje a je vidět že motorka už se trochu trápí. Máme za sebou první technickou kontrolu, která samozřejmě proběhla bez problémů, ale moc se mi nevydařil můj plánovaný pokus s akrapovičema. Chtěl jsem totiž vložit homologační vložky a vyzkoušet jak se změní chování motoru a zvukový projev. Vložky ale letěly zpátky ven tak rychle, že o nějakém hodnocení spotřeby nemohla být řeč. Chování motoru se lehce změnilo a v nízkých a středních otáčkách byl motor kultivovanější. Horší to ale bylo se zvukem, skoro jsem měl pocit že nemám nastartováno. Ta motorka sice nemá výkon, ale když je akcelerace doprovázena hlubokým duněním, tak to člověku vůbec nepřijde a připadá si že řídí nadupanej peklostroj. Utlumením výfuků ta motorka ztratila svou neurvalost, hrubost, kouzlo a navíc má člověk subjektivní dojem, že to nejede. Po návratu z STK putovaly vložky tedy zpět do krabice a už jsme zase kamarádi. Letošní seznamování probíhalo bez větších krizovek (klepy, klep), nepočítám-li jedno stoppie za bláznem v plechovce a lehoučký driftík (to se tak ani nedá nazvat, ale bylo to poprvé co jsem fest cítil že se zadní kolo nejen odvaluje, ale jaksi i hrne do strany) na vysypaném písku na silnici. Výhledově už pokukuju po nástupci, ale minimálně příští sezonu si ještě krásně užiju v sedle nula-trojky. Kromě slabšího výkonu jí nemůžu vytknout jedinou chybičku, a i ten výkon mi zatím nijak extra nechybí. Ta motorka je totiž strašně zábavná i bez extra rychlý jízdy a s akrapovičema pod zadkem je to umocněno na druhou. Přiznám se, že jsem vybíral motorku podle emocí a hlavně podle sluchu. Postupným rozjížděním jsem zjistil, že jsem udělal dobře a že jsem navíc audiofil
Edit 8.12.2012
Tak MTčko dostalo bratříčka a bude muset z domu, páč nejsem tak finančně vybaven, abych si vydržoval dvě motorky. I když novej bráška je fakt brutalita, loučení bude těžké. Je to strašně zábavná motorka odlišující se výrazně od masy. Až po vyzkoušení dalších strojů jsem si pořádně uvědomil její přednosti. Lehkost a agilita s jakou zvládá utažené zatáčky křivoklátska nebo Krušných hor, nezaměnitelný zvuk, široká řidítka, která pošlou motorku přesně tam kam chcete, ale hlavně zábavnost!
Rychlosti, které na výkonějším a těžším stroji otravují, umí MTčko naservírovat s takovou grácií, že jsem se hodněkrát vrátil tu vracečku projet ještě jednou nebo dvakrát. Má prostě trošku motardovských genů, i když to samozřejmě motard už jenom kvůli váze není. Nikdy mě nezradila a zbydou na ní jenom krásné vzpomínky
Edit 17.1.2013
Tak motorka dostala novou řetězovku a hlavně si pro ni přijel kupec. Respektive kupkyně. Určitě si jí nová majitelka užije minimálně stejně jako já!
moc pěkná, zajímavá konstrukce. ať se daří v zatáčkách.
ja guuuut /10
Super mašinka na začátek Dobrá volba. Takže, Tě vítám mezi motorkáři, i když to počasí se letos moc nepovedlo. Takže na jaře můžem dát nějakou, menší vyjížďku. Ahoj ŠAMANN
MT? No to se nedá jinak než za 10 Třeba se někdy někde potkáme.
Zajímavá a hezká motorka.Ani jsem nevěděl, že tyto stroje taky existují, o to víc se mi líbí.Dávám samozřejmě 10 bodů a přeju Ti další příjemné kilometry.