Silný a krásný cruiser pro pohodovou jízdu...
První dojmy - Prvním dojmem byl respekt, možná až strach. Když jsem však sedl a pomalu se rozjel za řevu burácejícího motoru, získal jsem pocit ovládnutí nezkrotné šelmy. Sedl mi do ruky i v jeho originální modifikaci, bez potřeby nějakých změn.
Recenze
Co víc povídat, je to opravdu bojovník. Krouťák 141 Nm při 3500 ot/min a max. výkon 63 kW (87 koní) při 4500 ot/min, což umožňuje klidnou jízdu kolem 100km/h pod 3000 otáček. Dva válce do V na každém 4 ventily s rozvodem OHV. Vzduchem chlazený čtyřtakt. Váha cca 300kg, takže žádné tintítko, ale pořádná kus železa, který se však s přibývající rychlostí stává skvěle ovladatelným dravcem. Hliníkový rám, což je u cruiserů specifikum, které se moc nevidí. S laďáky má neskutečný zvuk. Má krásně modré podsvícení budíků .
Při jízdě se chová skvěle, v zatáčkách sedí a jde dobře do náklonu, který je na obdobný druh motorek neskutečný. Brzdy v předu jsou z R1, se kterýma se dá rychle zabrzdit, ale s vědomím toho, že váha stroje trošku prodlouží brzdnou dráhu. Objem nádrže je 15 l, z toho 3l rezerva, takže se spotřebou cca 6,5l/100km to vychází na cca 200km.
Koukněte na ...
ahoj, jsem sice spíš na tu klasiku do roku asi tak 2007, alu dokážu ocenit zpracování a design, bezva dlouhou sezonu a hodně kiláků, uží si jí
Tak to je paráda skvělá mašina přeji pohodu na cestách za 10 bodů
Krasnej stroj
Krásný Warrior
Přeji pohodu v sedle a čistou stopu po celou sezonu
Posílám 10-ku