červená Cagiva, na dvou místech trošku škrtlá, nakopnutá zadní vidlice. Lepší karburátor... hodně, ale v momentální době dodělávám
Recenze
Motorka jede fakt perfektně. Na 125 ccm hezky tahá za plynem. Maximálka jde k 170 km/h. Brzdy (Brembo) jsou luxusní. Motorka hezky drží v zatáčkách a i po delší jízdě se na ní jede příjemně. Sedmikvaltová převodovka někomu může dělat problém. Já osobně se u 5. rychlosti ztrácím a občas nevím, jestli ještě řadit nebo ne. Co se jinak jízdy týče, tak jsem byl do téhle doby zvyklí na enduro. Proti tomu mi Cagiva připadá v rychlích zatáčkách neohrabaná. Musí se hodně klopit, aby ostré zatáčky vybírala. Vést na ní spolujezdce je také peklo, protože sedí o dost výš, nežli řidič a třeba na kruhovém objezdu je to fakt něco. Pokud někdo hledá kvalitně udělaný stroj, který bude držet stabilně 50 000 km, tak Cagiva to určitě neni. 2T italské výroby je hodně problémový. Mne momentálně čeká výměna pístní sady a výbrus válce. Pokud však někdo hledá pořádný stroj jen na silnici nebo na okruh, který má koule tak můžu jen doporučit.
Žeru to sedlo
ja vim, že je to prostě o stylu jízdy a musim to chytit do ruky . Pak kilačku a budu si kolínkem škrtat o asfalt. Ale ja začínal na lehkejch endurkách a to je uplně něco jineho.
Začni ji do zatáček pořádne pokládat a uvidíš jaká z ní najednou bude mršětná potvora styl jízdy nemůžeš s endurem vůbec srovnávat! Taky sem na ní začínal a byla to pecka