… je to překoňovaná bestie !! revoluční model, který není absolutně nabitý moderní
elektronikou, takže ho musíš řídit úplně sám ?!
První dojmy - --- --- --- --- - - - - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - --- - - -- - --- - - ---
Recenze
Jezdec si může manuálně vybrat jednu ze tří nabízených charakteristik motoru. Jedná se o režim No FUEL, FUEL WITHOUT OIL, TOTALLY DRUNK. Jak již z názvu vyplývá režim NO FUEL je určen především na jízdu za hodně suchých podmínek a pro kopcovitý terén. Pokud zvolíte tento režim, automaticky se maximální rychlost sníží na 15 km/h a u jezdce je tak aktivován vysoký tep 250/170 za minutu. O stupínek agresivnější je mód FUEL WITHOUT OIL , ten již využívá plné soustředění jezdce v ten pravý moment, kdy reakce na netočení zadního kola je spontánnější a na vysoký tep ještě rychlejší. Poslední režim TOTALLY DRUNK, aktivuje nejagresivnější styl jízdy, odezva pilota je okamžitá a dynamičtější ve všech rychlostech a to jak dopředu tak i dozadu.
Designoví inženýři zvolili kulatější hrany celé kapotáže a motocykl tak působí velice sportovním, štíhlým a z profilu pekelným dojmem. Zadní části dominuje ostře krojené koncové světlo s dvěma odrazkami, které je vyzbrojeno 6V žárovkou, která při rozsvícení sežere alespoň 4 koně. Sedlo řidiče je potaženo příjemným kluzným materiálem a jeho hranatý profil koresponduje s moudím pilota. Nepřehlédnutelná je určitě oválná koncovka výfuku, která má jednoduchý tvar a z ní linoucí se smrad je více než uspokojivý.
Nádherný popis a krásný motocykl. Hlavně to v zatáčkách moc nepřepálit.
paráda,,, na to už asi musí bejt člověk pořádnej magor, aby na to sednul